Nekad Kerb | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kerb

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198894661372/

Ditt Hex-ID: 110000137b1befc

Vad är din discord tagg? Kerb#4601

Vem var det som bannade dig? Morre

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-27 190543.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Morre bannade mig eftersom jag tog en kropp sedan lootade honom, PWG + suntförmuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och minag rababr sköt ner några personer, jag tog då en av deras kroppar och körde iväg till vårt gänghus där jag lootade honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt och hållet rätt, jag bröt PWG och suntförnuft och det är inget jag ska skylla ifrån mer om att det var ett engående misstag och det kommer aldrig ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag, senaste gången var för jag hade använd mig utav spawnmenu abuse vilket jag inte mer kommer göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle driket sprungit därifrån efter att jag sköt ner personen och inte gått fram och lootat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen, jag skyllde på i support att folk hade gjort exakt så på mig, men jag måste kunna förstå själv att det är fel och inte utgå på vad andra personer gör. Därefter att helt enkelt skita i loot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka