Accepterad Keranen | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keranen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199278237802/

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? Keranen#6345

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi kalson han är född 1976-12-10 och han blev uppväxt i en 1 barns familj han var mammas lilla gulleplutt. han hade det bra i familjen enda fram till högstadiet då började han bli mobbad och dom hatade han och sa att dom skulle göra grejer med han. Han vart mer otrygg i skolan och var rädd dygnet runt. tillslut orkade han inte så han hamnade i en annan klass i den klassen så var dom snälla mot han men dom höll på med lite kriminalitet som att snog grejer m.m. när Abdi började gymnasiet så kom det med en från hans förra klass. Kompisen sa kom vi ska lite roliga grejer, Abdi hängde med på de och dom gjorde grövre och grövre kriminella grejer tillslut sa mamma vad håller du egentligen på med om kvällarna. Abdi sa jag hänger med en tjej. Vad är det för tjej då, kan man få se en bild på hon? Nej sa Abdi jag vill inte det!! Varför den kan ju bli din framtida fru. Neeeej sa Abdi!!! Har du något att dölja svarade mamma. Njaaa svarade Abdi jag har varit med mina vänner och gjort lite saker. Och vad är det för saker då svarade mamma. Abdi kunde ej hålla på det mer så han sa vad han hade gjort. Okej, men nu ska det bli ändring på det sa mamma. Du ska hålla dig borta från såna skummisar. Okej sa Abdi. Sedan så levde Abdi ett helt normalt liv utan krimminalitet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag brinner för rp och att jag satsa allt för att kunna vara en rolig grabb som en duktig på scenarion och jag sattsar allt på att bidra med en seriös rp samt hög rp. och bidra med logiskt tänkande samt bidra med social rp. och andra saken till att jag blir medlem är att man får mer tillgångar och t.ex. kunna jobba på Wl jobb eller kriminaliteten. och en annan sak är att man kommer få träffa många nya härliga människor och spendera många timmar med mina vänner. om jag blir medlem i framtiden så kommer jag kunna testa på alla möjliga scenarion och det ser jag fram emot.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en trevlig och rolig karaktär. samt att jag kommer kunna bidra med en bra rp. jag kommer satsa på att bli kriminell och då kommer jag bidra med en hög kriminell rp. och jag kommer naturligtvis raportera om det är någon som bryter mot reglerna. och jag kommer ta mitt rpande seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att jag inte alltid ska behöva vinna ett scenario ex. om jag rånar en person ute på gatan och tar alla hans grejer och då spelar jag inte mot motpartens vinst för att jag utgår från att jag ska kunna vinna och tjäna pengar.

Hur hittade du Unive? Kompisar och Twitch samt Youtube.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka