Accepterad Kepte2. | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kepte2.

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kaleb

Vad är ditt discord namn? kepte2.

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Josh kosh, 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,Rolig,Pratglad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Josh Kosh var bråkig som barn och hamnade tidigt på fel väg. Hans pappa var chef för ett kriminellt nätverk, och Josh fick en pistol vid 10 år ålder. När Josh var 12 blev hans pappa gripen för mord och dömd till livstid, och Josh och hans bror Hamse placerades i fosterhem. Vid 15 började Josh med droger och andra dåliga vanor. När han var 16 dog Hamse av en överdos, vilket fick Josh att ändra sitt liv. Idag, 25 år gammal, är josh redo att börja på nyttm, skaffa jobb eget hem och familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös rp ha kul med vänner hitta nya vänner via servern och såklart spela för social rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att alla som är med/deltar i scenariot ska få ha ett kul scenario ovasätt om man vinner de eller ej. Så man ska liksom spela för att alla i scenariot ska få de rättvisst/kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja de har jag på en annan server för vdm jag körde över en polis för dom sköt mot mig men de var lönge sedan och jag har lärt mig efter de att ej göra om de igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Tex, RDM när man dödar ngn utan en giltigt anledning. Sen VDM att man använder sitt fordorn som vapen. NLR om man tex dör i ett scenario så kan man inte minnas ngt av de som att man säger till sina kompisar elr nått om va som hänt under scenariot.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka