Accepterad kepskillen | Ban överklagan [Ahmed Khan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kepskillen

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198342274922/

Ditt Hex-ID: 110000116c4ff6a

Vad är din discord tagg? Lajam#7621

Vem var det som bannade dig? Ahmed Khan

Hur lång tid var din ban? 20 Dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? utnyttjar moddare, suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att staffen som bannade mig trodde att jag lootade en random person som hade dött av en moddare men det var egentligen min polare som jag lootade för att ingen skulle ta hans saker.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis fått ress och höll på att plocka upp min polares grejer när jag helt plötsligt blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Samtidigt som jag tycker att det var en felaktig ban så kan jag ändå förstå staffen som bannade mig, då det säker såg jätte konstigt ut att jag står och lootar någon precis när alla har dött.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ingen tidigare ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i och springa fram så fort och ta alla hans grejer, och istället bara stå vid den och se till så att ingen hade kunnat loota honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Framöver ska jag tänka lite mer på vad jag gör innan jag gör det för att undvika ban.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka