Accepterad kepprii | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kepprii

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199024587738/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? nizze#0076

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders, han föddes 1993 i Sverige och har en Amerikansk bakgrund då hans pappa är från Amerika. Han växte upp i stan och har alltid varit en stadsbo. Han har torr men rolig humor. Han vettig men vill ändå hitta på dumma saker. Han är lite lost och har väl
diga humörsvängar då han kan vara hur glad som helst och sen vara hur arg som helst. Min karaktär är väldigt intresserad i bilar som har tog efter sin far som dog när han var 12 år. Han har också märkt att den vita vägen att tjäna pengar inte är lönsam och att den svarta vägen är den enda vägen att gå då han börjar bli fattig och skulderna hackar han i hälen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill gärna bli medlem på denna server igen då detta är i särklass den bästa server jag har spelat på och har alla mina vänner samt minnen på denna server. Jag vet hur bra den är då jag har spelat här förut, mycket spelare, bra staffs som gör sitt jobb och försöker få servern att bara bli bättre och bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål inom rollspel är att alla spelare ska känna att de bemöter en bra och rolig rollspelare när de bemöter mig. Samt att de nya spelarna ska känna sig glada och se en möjlighet att fortsätta spela på denna server. samt att utvecklas till det bättre & delta i en massa roliga och spännande scenarion, och höja min rp nivå så mycket jag kan och träffa en massa nytt folk. Känner att jag kommer bidra med så mycket jag kan heltenkelt och så bra jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man lirar för att båda ska ha roligt i ett scenario amen t.ex om jag blir kidnappad bör jag spela rädd men om jag inte gör det så blir det inte alls kul för den andra spelaren som verkligen försöker skapa något roligt med rollspelet.

Hur hittade du Unive? Spelade på den för länge sedan men tänkte börja rp igen så visste den sen förut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka