Accepterad Kepchan | Anmäl en servervakt [Redz] [Etos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PopSmoke

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? PopSmoke#3520

Vad heter personen du ska anmäla på discord? Grisen15#8360

Vad har han gjort fel? Jag arbetar som B. Chef hos Mekonomen och en av mina anställda hade tydligen blivit olagligt stoppad och genomsökt på en allmänplats av Securitas. Detta hade sedan lett till att han blev förd till Polisens arrest. Jag och min anställdes vän begav oss till arresten för att fråga vad som händer nu, osv. Jag stöter då på en Yttre Befäl i dörren till arresten som tydligen är Servervakt, Jag frågar han snällt och vänligt ''Är det du som är ansvarig för häktet idag?'' Varpå han svarar otrevligt ''Vad vill du'' Ställer frågan en ytterligare gång och han säger då ''Varför frågar du'' Varpå jag tycker det är dåligt av en Polis att inte svara på allmänhetens vänliga frågor och säger då till han ''Du arbetar för allmänheten du bör vara vänlig och hjälpa allmänheten med deras frågor, då svarar han ''Ä jag går in nu''. Jag tycker detta är väldigt opproffsigt av polisen och väljer då att säga ''Ä helt ärligt är du en jävla 14 åring eller vuxen Polis'' Då säger han som alltid ''AVLÄGSNA, AVLÄGSNA'' Vilket jag gör och när jag kör iväg så blir jag bannad för ''Dålig RP, RPa bättre''. Om du/ni tycker att detta var en rättfärdig Ban så får det stå för dig/er, men för mig så kan detta verkligen hända i verkligheten och man kan ju säga väldigt mycket grövre saker till Polisen i verkligheten...