- Meddelanden
- 133
- Reaction score
- 3
Blacklist-referens
ID: 801 — Moddare
Anledning: spawnar in vapen
Personal: SEAN35![]()
Untitled - Copy - Clipped GTA V with Medal.tv
31 Views - Watch Untitled - Copy by ss_boss and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautovmedal.tv
Datum: 2026-04-15
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag gick in på servern och loggade in på en gubbe jag inte kört på länge. Jag märkte att jag hade ett vapen i inventoryt och tänkte inte så mycket på det, så jag tog upp det. Efter det gick jag in i spawnmenu och bytte till en annan karaktär. Tänkte inte riktigt på vad jag gjorde då, men i efterhand fattar jag att det var fel. Jag gjorde ingen direkt skada på servern.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar ansvar. Jag gjorde fel och borde tänkt mig för.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att vara mer noggrann med reglerna, särskilt kring vapen och hur man ska hantera sånt.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vill verkligen komma tillbaka och spela seriöst. Jag gillar servern, är aktiv och kan RP. Jag vill visa att jag kan sköta mig om jag får en chans till. Och så ser jag ej beviset, står att länken är ute, så finns inga bevis.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Tyvärr inte, eftersom jag inte tänkte på det så pass mycket. Förstår inte hur det ledde till en bann för "moddare", ge mig en till chans tack! Snälla, Unive är mitt <3
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja