Nekad kenzz | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kenzz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199002895163/

Vad är ditt namn i verkligheten? kenan

Vad är ditt discord namn? kenzz#8930

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam halmat och är 21 år. Han flyttade till staden unive igår. Adam är en person som är väldigt glad och gillar att hålla på med bilar och mecka grejer, därför vill han jobba på falck. alex förra stad jobbade han som en polis där han höll på trafik brott. Adam hade en bra uppväxt med pappa robert och mamma lisa som stöttade han under han uppväxt. Som liten ville Adam bli fotbollspelare fast den drömmen blev inte sann när han bröt korsbandet. Efter det började han drömma om att bli polis. När Adam blev 19 så flyttade han ifrån sin familj, han flyttade till göteborg för att studera. Han blev snabbt bilmekaniker. Fast nu i nya staden har han ingen jobb å är sökande. Fast det han mest vill jobba med är att mecka.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? tycker denna server är rolig och intressant och jag tycker dem flesta på denna server är mogna och seriösa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vet inte riktigt men jag letar efter bättre servers och jag hoppas att denna server är den rätta.

Hur hittade du Unive? Några kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jobba med att mecka som t.ex falck eller mekonomen

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Börja jobba??

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag var aktiv på atrax men de var bara rdm och vdm på servern och supporten gjorde inte ett skit

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka