Nekad kenzo21 | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kenzo21

Medlem
Meddelanden
326
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198277554219/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kendal

Vad är ditt discord namn? kénzo#2384

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Jag heter Kénzo King och är 25 år gammal. Jag har vuxit upp utan föräldrar så i redan i ung ålder så hamnade jag med en dålig omgivning som har lett till att jag har börjat göra dumma saker, suttit inne 1 gång i 90 månader där jag snodde en bil och körde iväg från polisen. Kénzo King är en aggressiv karaktär men kan ändå vara schysst. Han är väldigt snäll egentligen och väldigt hjälpsam mot andra i staden. Han brukar köra folk till sjukhuset och till platser de behöver åka till som till exempel bärgaren, firmor och parkeringar. Kénzo strävar efter att hjälpa andra men också sätta dit folk som gör dumheter i staden. Kénzo kommer att respektera alla och vara väldigt hjälpsam!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har fått upplevelsen att nivån är hög bland folket som spelar här. Jag vill ta steget och medverka till denna seriösa nivå och hjälpa till med bra RP. Jag kommer bidra med roliga scenarion och rolig RP.
Känner att jag vill lära känna alla bättre och trivs med folket jag stött på hittills. Det händer alltid mycket på servern och man stormtrivs.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat ett par dagar på Unive och Jag märker att nivån är hög här. Och vill ta det ett steg till och spela på en seriösare nivå. Jag tror jag själv kan hjälpa till att få nytt folk att känna samma, då man blir riktigt taggad av aktiviteten på servern.

Hur hittade du Unive? Jag har kompisar som spelar här och dom rekommenderade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att förbättras, får mer erfarenhet och även dela med mig av erfarenhet. Jag vill givetvis skapa seriösa scenarion och bidra till bra RP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar just nu inte på någon annan server men är whitelistad på göteborg stad RP och swedish Knight RP men jag tycker att denna servern är 100 gånger bättre än dem andra, så denna servern är den bästa jag någonsin har spelat på med seriösare staffs!!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top