Accepterad kenzo21 | Medlem ansökning (Guzzen_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kenzo21

Medlem
Meddelanden
326
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Kendal

Vad är ditt discord namn? kenzo21b

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kénzo King, 23 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ledare, ödmjuk och generös.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har bott i staden i ungefär 5–6 år och har haft en stor roll inom Bloods där han varit en ledarfigur. Under den tiden har han varit med och påverkat den kriminella sidan mycket och försökt skapa struktur och balans inom sitt gäng. Efter många år inom kriminalitet har han nu tröttnat på det livet och vill lämna det bakom sig. Hans mål nu är att leva ett lugnare liv och fokusera på något lagligt. Han har alltid haft ett stort intresse för bilar och vill därför börja jobba inom en bilbutik eller bilfirma, bygga upp ett nytt liv och skapa en stabil framtid

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP samt skapa roliga och utvecklande scenarion för både mig själv och andra. Jag har mycket erfarenhet av RP och vet hur man skapar bra interaktioner utan att förstöra för andra. Nu när min karaktär vill lämna kriminaliteten kan jag bidra med nya typer av scenarion, till exempel genom civilt arbete, social RP och hjälpa nya spelare komma in i RP på ett bra sätt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska fokusera på att själv vinna hela tiden, utan också tänka på att skapa en rolig och realistisk upplevelse för den andra personen. I RP handlar det om att tillsammans bygga en bra story, inte om att vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det har hänt tidigare när jag var mindre erfaren inom RP. Jag gjorde misstag eftersom jag inte alltid hade full förståelse för alla regler eller hur seriös RP ska spelas. Men med tiden har jag lärt mig mycket av mina misstag och blivit mycket mer mogen i mitt RP-spelande. Jag har lärt mig hur viktigt det är att följa reglerna, visa respekt och skapa bra scenarion för alla

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming - Inte köra över någon med sin bil och rp:a på att man har krockat. Vdm - Att man inte VDMAR alltså kör på någon med sin bil (Använder sin bil som ett vapen). RDM - Att inte döda någon utan anledning, det är ett regelbrott alltså RDM. Metagaming - Att inte följa streamers, eller prata i discord och berätta för varandra vart någon är osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, saknat servern och det ska bli kul och komma tillbaka <3

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka