Accepterad kenzo21 | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kenzo21

Medlem
Meddelanden
326
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198277554219/

Ditt Hex-ID: 110000112e9702b

Vad är din discord tagg? kénzo#2384

Vem var det som bannade dig? Morkil

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait och powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligen inte skulle köra med hål i däcken, även fast jag skulle sticka därifrån så börjar de skjuta mina däck

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle iväg från fängelset så skjuter dem mina däck och ber mig köra iväg, jag som inte är så erfaren vet ju inte hur jag ska hantera situationen? F

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut en felaktig ban eftersom att dem sköt på mina däck och bad mig sticka därifrån vilket jag gjorde men sen gick bilen sönder framför en polis å då bad han mig också sticka, precis när jag skulle springa iväg blir jag bannad. Jag tror inte ni såg hela situationen eftersom att dem sköt mina däck och bad mig sticka, jag blev rädd och försökte sticka. Det är absolut inte mitt fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har kört detta i 1,5 veckor och försöker lära mig. Jag har råkat sno saker från folk utan kriminell rank och kört på ett berg med sportbil och råkat tjuvkopplat en bil framför folk vilket inte var meningen ens

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet vad jag ska göra, men så fort ni ser mig göra en grej i 10 sek så bannar ni. Jag kunde inte göra så mycket mer än att smita från platsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka