Inaktuell kenzo21 | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kenzo21

Medlem
Meddelanden
326
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? kénzo#6121

Ange ditt födelsedatum 2004 27 aug

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Varje dag, spelar bara på fritiden i princip.
Varje dag från 10:00-15:00 och 21:00-03:00 typ.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det kommer alltid in nya spelare på servern vilket leder till att de inte kan så mycket om rp, jag skulle vilja lära dessa personer hur rp fungerar. Jag är som sagt en väldigt hjälpsam person och då kommer jag hjälpa till mycket med ärenden och fokusera en del på folk som förstör för servern. Jag har polare som streamar och de har ganska mycket problem med streamsnipers som kommer med stulna eller postnord bilar och kör över dem och förstör scenarion. Det finns många lallare som också förstör för servern som till exempel folk som vdmar, snor bilar framför än osv... Dessa personer är oftast nya på servern och har aldrig rp:at förr, därför så anser jag att man ber de läsa reglerna och hjälper dessa ifall de har en fråga om något. För mig är det viktigt att man utvecklar servern och Communityt, vi är ett bra community men den kan såklart utvecklas mer. Genom att agera professionellt och rättvist så skulle alla vara nöjda. När jag tar ärenden så kommer jag vara opartisk och lyssna på vad alla säger innan jag fattar beslut och låter alla prata till punkt och vara så rättvis som möjligt

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag har alltid varit en person som gillar att hjälpa till som jag skrev förut, det är därför jag lockas till att bli Trainee. Jag har spelat nu ett tag på servern och känner att det är dags för mig att hjälpa andra och lära ut mina erfarenheter och regler som finns på servern. Det är många gånger som folk frågar mig ifall de får göra saker och då ger jag dem en bra förklaring, en regel som jag går efter mycket är sunt förnuft speciellt när det gäller de kriminella. Man ska alltid ställa frågan "Hade du gjort detta IRL" då kopplar folk oftast. Jag gillar även communityt väldigt mycket, vi är ett stort community och staff teamet är väldigt bra och schyssta vilket man inspireras av.

Hur länge har du spelat på Unive? Runt 5 månader skulle jag tro.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har aldrig varit staff tidigare, men däremot så har jag haft polare som har varit det och även polare som är staffs. Jag tycker de dem gör är väldigt intressant och inspirerande det är därför jag lockas till att bli staff.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har sett en del streams som bland annat Philip har visat och tagit mycket lärdom av det. Jag har även sett polare visa kommandon som man har lärt sig som till exempel:
/kick (ID) - Man kickar någon från servern
/tpm - Man teleportrars till ens marker på mappen
/goto (ID) - Man teleportrar till en person
/sqlban - Man bannar någon från servern sedan så skriver man hur länge bannen ska vara
/sqlunban - Man unbannar spelare
/sqlbanoffline - Man bannar en spelare som är offline
/sqlbanhistory - Man kollar tidigare bans som spelaren haft
/sqlsearch - Du tar deras hex id och då så får du deras perm id
/OOC - Man skriver ut ett meddelande i OOC
/noclip - man flyger runt och speccar andra spelare
/freeze (ID) - Man fryser en spelare
/toggleid - Man ser spelarens ID när man är i närheten av dem
/togglename - Man ser spelarens steamnamn
/Who - Innebär att man kan se ifall spelaren är kriminell och medlem
/revive - Innebär att man ressar någon som till exempel om någon spawnar död vid piren
/Bring - Du bringar en spelare till dig.
/spec - Man kan specca enbart en spelare och se deras inventory osv...
/spec off - Du slutar specca spelaren
/skin - Du ger skin, till exempel folk som går runt med moncler kläder.
Det är flera kommandon som jag inte vet i dagsläget men kommer lära mig dessa inom kort.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :D

Senast ändrad:
+rep mogen och skulle passat bra som trainee där han sedan skulle blivit en bra mod. Bra ansvarstagande och kan ta egna beslut.

+rep bevisar att han passar 100% genom medlemskapsansvarig

Tillbaka