Nekad kenzo123 | Medlem ansökning Madisx

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kenzo123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? muhammed

Vad är ditt discord namn? Kenzo1234#1519

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär går under namnet Kenzo usparov Han var född i Chechenien med 1 Mamma 1 Pappa när han blev 3 år så tränade hans pappa Kenzo att köra boxning, Kenzos pappa var chechensk mästare inom boxning så Kenzos pappa tränade Kenzo på boxning tills kenzo blev 8 men under den perioden så var hans mamma sjuk, hon hade cancer och det gjorde att kenzo tog tag i boxningen extra mycket. En dag körde Kenzo bil för första gången och det var en prior, han krocka med den och bilen gick sönder men kenzo klara sig helt utan någon slags skada på kroppen, men kenzo tog sig hem med medicin och dumpa bilen till skroten, kenzo gav medicinen till pappa så pappa skulle kunna ge den t mamma men de dem inte visste var att detta var mammans sista tablett innan graven var hennes andra plats att vara i. Så kenzo började i boxning och gick där tills han blev 13 år sen flytta kenzo o hans pappa till Sverige och börja på boxning där istället, men Kenzo var inte den har var innan hans mamma gick bort han hade inte samma känslor som innan de, boxning var Kenzos intresse men ingenting speciellt hade hänt tills han blev 14 år Kenzo o hans pappa visste inte hur men kenzo började i skolan då och inte precis när han kom t Sverige, men kenzo gick i skolan sen tog han studenten och hans pappa blev 70 år och dog, och där var Kenzo en ensam stående liten kille, så kenzo slutade på boxning och började med droger och en dag träffa han en vän som blev Kenzos partner vi kallar han för lucas, och kenzo köpte sin första bil som var en honda och där levde dem två lyckliga i alla sina dagar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra social rp med hög nivå och kan göra unive till mycket bättre plats.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i ett scenario t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt.

Hur hittade du Unive? jag hitta unive genom att joina eran dc sen köra serven en bra tag så tyckte det var roligt och bra rp nivå så hittade jag servern

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? Du kan ansöka om 12 timmar igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka