Accepterad kenzo123 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kenzo123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? muhammed usparov

Vad är ditt discord namn? Kenzo1234#1519 det kan oxå vara valentino 144 för min visar inte exakta

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär går under namnet Hamzat azil och han är uppvuxen utan föräldrar då hans unga mamma gjorde ett misstag och det var att ha samlag i en ung ålder men Hamzat var 1 år (jag vill ej gå ut med föräldrarnas namn) men när hamzat är 1 år så blev han överlämnad utanför adopterings ställe men de som jobbar där hittade Hamzat så de tog in han och tog hand om han tills han växte upp och blev 5 år och då vart de en familj som adopterade Hamzat och hamzat var en o positiv person med mycket respekt mot äldre och i folk som är i hans ålder. Hamzat fyllde 6 år och då fick han boxnings handskar och ben skydd som present, hamzat gick på sin första träning på thaiboxning och där fick han lära sig hur man gör low kick och massa annat och han fick en medalj som grattis på din födelsedag, hamzat fyllde 15 och han gick fortfarande på thaiboxning och nu började han gå på matcher och han blev känd och jätte rik och han köpte hus bilar och jätte mycket annat på hans pappas namn och Hamzat började investera pengar på crypto och tjänade miljoner på det oxå. En dag när Hamzat gick ut med vänner så var det ett gäng grabbar som gick osen stoppade hamzat och hans vänner och den grabbarna började bråka med Hamzat och hans vänner och då blev Hamzat arg och slog en av deras grabbar sen blev de en stor fight mellan alla och då van Hamzat o hans vänner, påväg hem så blev hamzat skjuten i magen 1 gång då så ringde folk i närområdet in till 112 om ljud som var pistolskott så kom polis och ambulans till området och där hittade dem skjutna Hamzat som låg på marken skjuten och då tog ambulansen hamzat till sjukhuset och opererade han direkt och han klarade sig på alla skna operationer men tyvärr kunde han ej fortsätta med thaiboxning och han vart förlamad i benet handen så allt han kunde göra var att vara å på rullstol hela livet och han sålde alla sina bilar förutom 2 av dem för han gav en av dem till sin pappa och en till hans mamma osen huset han köpte flytta han in till med sin mamma och pappa och där levde dem livet som vilken familj som helst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra hög RP nivå med bra scenarios och jag kan förbättra andras RP nivå genom min RP nivå då jag är väldigt kunnig inom RP, jag är oxå väldigt positiv och jag blir inte arg lätt och jag tar ej åt mig och jag gör ej onödiga problem i RP. Jag är oxå smart för min ålder och jag gör inget dumt eller onödigt när det gäller inom RP eller i eran discord, jag använder häller ej svärord.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? liksom man ska ge den andra en chans att vinna ett scenario eller att man ej kör ett scenario bara för att vinna scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, som rdm random deatch match och det är när man typ dödar någon utan en bakligandes scenario. NLR som står för new life role och det innebär att man ej ska komma ihåg tidigare händelser om man har blivit medvetslös eller död eller något liknandes

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag, jag har rpat sedan 2020

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt positiv och jag är bra på hantera bråk och stress

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka