Accepterad kenzo123 | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kenzo123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198420789399/

Ditt Hex-ID: 76561198796674255 (Dec) 110000131da94cf (Hex)

Vad är din discord tagg? Kenzo1234#1519

Vem var det som bannade dig? rozii

Bild på banmeddelande: 1551848771040579584.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel och inte tänkte en extra gång

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag glömde att jag ej var krim för jag var konsenmtrerad i ngt annat och jag var med i en kiddnapning och jag kidnappaen person med mina partner och jag riktade en basebollträ mot de när min vän rikta pistol, och jag sökte igenom han och hitta en pistol kniv basebollträ och jag använde dendär basebollträn mot han och gav min partner samuel pistol och kniven sen sköt min vän samuel han på benet och åkte iväg och det kändes oxå ändå fel att åka iväg om jag var inblandad redan sen kom jag ihåg att jag ej har krim så det blev krim utan krim

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och de händer inte igen. btw de funkade ej att ta screen och spara

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Så jag kommer inte ihåg om jag har haft tidigare ban men det kan ha hänt att jag har haft tidigare så jag syftar på att jag har haft tidigare ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade gjort scenarion där hur bra som helst var bara där i fel tillfälle

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mer än vad som helst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår och kommer nt fråga. det funkade nt med screenshot och sen skicka den för de bli bara bugg för mig men hoppas det inte stör för er. men tar random bild från sparade från första gången så jag kan skicka in den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka