Nekad Kenz08 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trive.

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199386247819/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kenz0#3906

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marcus Nobell han är 43 år gammal och föddes i norrland, Marcus blev uppväxt med en mamma pappa och brorsa. Marcus pappa va med i en mc klubb som heter Hellraisers och hans mamma va bartender där så Marcus blev väldigt intresserad av mc kulturen, Marcus som liten va en ganska tupp uppväxt han blev mobbad i skolan för att han va lite större en dom andra och han hade inte så mycket kompisar, Marcus gick hem typ varje dag och grät i sitt rum för att alla hållde på mot han och han orkade knappt mer så han bytte skola. Det blev bättre på nya skolan så marcs gick ut 7,8 och 9:an och efter marcus fyllde 16 började han hänga med en mc klubb som hette Mayans han ville gå med dom när han va äldre men ungefär 2 månader efter så blev presidenten skjuten det va helt sjukt alla va förvånade för dom hade inte krig med några så marcus blev ganska rädd då så marcus flydde landet. Nu är Marcus tillbaka i sverige som 43 och flyttade då hit.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem är för att jag kommer kunna bidra med väldigt mycket kommer ha bra rp på väldigt många sätt t.ex Social rp och krim rp ska då köpa krim och försöka gå med i en mc klubb då jag är väldigt erfaren av krim rp spelade på unive tidigare då va jag med i Mayans, Bruning devils Lost mc och Romano MC, Kommer även bidra med att gå på väldigt många rp frågestunder och liknande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med SOcial rp krim rp och bara vanlig rp, Jag kommer även att vara ganska rolig ingame men är man dryg mot mig så är jag dryg tillbaka så ganska rolig rp också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ifall det kanske är skottlossning så skall man låta dom vinna nån gång so man inte åker varje dag och skjuter ner ett helt gäng.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom streams samt Kompisar och självklart genom Fivem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka