Accepterad Kenz08 | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trive.

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199386247819/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kevve.#3906

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Dahl och han är född 1997 Johan Flyttade från Unive år 2008 och nu ska han komma tillbaka. Johan Jobbade hos Polisen då samt Securitas o hans mål är att komma tillbaka till Securitas då han tycker det är riktigt roligt jobb. johan Har en familj som består av 1 mamma o 1 pappa. Han har inga syskon men han klarar sig bra. Johan har aldrig gjort något kriminellt i sitt liv förut han har alltid varit på den lagliga siadan. Johan har på ett sätt haft ganska tjobbigt liv då hans morfar som han stog väldigt nära dog när han va 10 år det va en av dom tuffaste sakerna som hänt honom. Men just nu har Johan släppt det och fortsätter leva som vanligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag tycker rpn här är riktigt bra och saknar verkligen Unive. Spelade här tidigare men slutade med Fivem men nu är jag tillbaka för att jag tycker Unive är den servern som passar mig bäst, vrf jag vill bli medlem är också för tat jag vill kunna utöka min rp samt få roligare rp för utan medlem kan man ej ansöka till jobb o liknande.

Jag vill även bli medlem på unive för att jag har sett väldigt många streams samt jag spelade på unive tidigare och vet att det är en riktigt bra server med bra staffs o community osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med SOcial rp krim rp och bara vanlig rp, Jag kommer även att vara ganska rolig ingame men är man dryg mot mig så är jag dryg tillbaka så ganska rolig rp också. Jag kan även bidra med att om jag t.ex Om jag blir polis som kommer jag bidra med så bra polis rp som möjligt asså försöka göra så som dom gör påriktigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ifall det kanske är skottlossning så skall man låta dom vinna nån gång so man inte åker varje dag och skjuter ner ett helt gäng.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom streams samt Kompisar och självklart genom Fivem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka