Nekad Kenz08 | Chef-jobb ansökan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trive.

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? qpark

Vad heter du IRL? Kevin

Vad heter du på discord? Kevve.#3906

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? I kanske 1,5 månad

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att få tillbaka aktiviteten hos qpark, Tidigare så va qpark väldigt aktiva sen hände det inget med qpark så nu vill jag ändra på det, Jag kommer även att vara aktiv det gör så att folk blir aktivare samt jag kommer anställa fler och liknande, Jag kommer även utveckla qpark genom att just nu är qpark aggresiva och slåss och liknande det är ju dock en sak qpark gör och kan vara roligt men inte för mycket utan att det är även ett jobb som har en uppgift och det är att se till så att Bilar stårr rätt parkaerade samt att dom har parkering tillstånd på vissa platser.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter inom Qpark är nog inget faktiskt jag har aldrig rpat som qpark men jag har rpat ched tidigare, Jag va brandchef för cirka 2 månader sedan men sa upp mig där. Så erfarenheterna kan vara tat jag vet hur man är en bra chef samt jag vet fortfarande vad man ska göra som qpark.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag runt 4-5 timmar då jag har skola och träningar också.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag ej

Har du läst våra Regler? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka