Accepterad Kentish | Medlem ansökning [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kentish

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
20
Vad är din steam profil länk? 76561198798915001

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Kentish#3250

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Lite kortfattat om mig, jag är en glad och trevlig person som gillar nya utmaningar och brinner för att prata med andra och ha roliga stunder. Men kan vara lite konstig i huvudet. Jag är 54 år och vill gärna jobba med något där man kör bilar eftersom det skulle vara väldigt roligt. Just nu är jag tyvärr arbetslös men letar efter ett jobb. Det är kul att få träffa kompisar varje dag och dela med den positiva energin för att kunna göra båda arbetet roligt och arbetsplatsen mer positiv och fylld av glada människor. Jag är mest hemma med kompisar och knäcker en öl och ha en trevlig kväll,

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har mycket erfarenhet av roleplay servers överhuvudtaget, engelska och svenska men jag har bidragit mest på svenska roleplay servers dock mer på Roblox. Det har alltid varit roligt och intressant då man vet aldrig vem man möter och det är alltid kul att få lära känna nya personer. Jag har varit moderator på Sveriges största server i ett roblox spel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Tja, jag vill ju förbättra rollspelet så gott som möjligt. Därför kommer jag alltid att spela så att alla skall ha det kul, men samtidigt hålla det seriöst och effektivt så att man slipper sitta i ett rollspel i en timme för något som skulle tagit max fem minuter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ställer öppna frågor och agerar på ett sätt som även ger övriga möjlighet att få ut vad dom vill av sina karaktärer

Hur hittade du Unive? Fick tips från vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka