Accepterad Kentish | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kentish

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Kentish

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Leo Lahoud är en 26 årig polis med en passion för rättvisa och en outtröttlig vilja att göra skillnad i samhället. Han växte upp i en mångkulturell stadsdel, Södertälje, och har sett både den värsta och den bästa sidan av samhället. Den uppväxten har format honom till en engagerad individ som tror på att ingen ska behöva leva i rädsla eller orättvisa.

Med en stark moralisk kompass är Leo fast besluten att bekämpa korruption och brottslighet där han än ser det. Han är inte rädd för att utmana systemet om det innebär att upprätthålla sitt moraliska ståndpunkt. Hans tro på rättvisa och ärlighet gör han beredd på att offra mycket för att se till att sanningen segrar.

Leo är intelligent och skicklig i sitt arbete som polis. Han är observant och har en förmåga att se mönster och sammanhang där andra kanske inte gör det. Hans yrkesstolthet är påtaglig, och han tar sitt uppdrag att skydda och tjäna samhället mycket seriöst.

Trots att han ständigt ställs inför utmaningar och motstånd ger Leo aldrig upp hoppet om att göra världen till en bättre plats. Han strävar efter att vara en förebild för andra i sitt arbete och sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att vara en symbol för rättvisa och engagemang för förbättring. Jag är väldigt intereserad inom polisyrket vilket ger mig möjlighet att delta i scenarion, där jag kan använda mina färdigheter och mina övertygelser för att skapa intressanta och engagerande scenarion. Dessutom kan mitt rollspelande vara som en förebild för andra medlemar så att de förbättras. Jag kommer inte låta något påverka min rollspels nivå och kommer alltid att försöka hålla den på topp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man ska sträva efter en bra rollspels nivå och inte för att ens karaktär ska på något sätt vinna på det. Ifall denna regel bryts förlorar rollspel anledningen till att finnas. Då blir det bara ett vanligt spel där man spelar för att tjäna pengar eller xp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst reglerna. Den viktigaste regeln som alla rollspel går utifrån är sunt förnuft. Innan du gör något ska du alltid fundera efter om det är realistiskt. Ett exempel på när man bryter denna regel kan vara att man hoppar runt och cyklar i ett sjukhus. Då bryter man mot regeln eftersom man inte hade cyklat i ett sjukhus i verkligheten. Från regeln sunt förnuft går det massa grenar ifrån som bygger på sunt förnuft. Som VDM och RDM. De reglerna innebär att man inte får skada en annan person med mening utan anledning. Som sagt bygger dessa på sunt förnuft eftersom man inte hade mördat någon utan anledning i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Rollspel inom fivem har jag hållt på med sedan 2020. Å andra sidan har jag alltid varit intereserad av rollspel och lekt tjuv och polis när jag var liten. Då var det viktigt att det skulle likna verkligheten så mycket som möjligt. Alltså har jag hållt på med rollspel otroligt länge.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag har tagit på mig rollen som servervakt samt helper inom unive förut. Jag har även aggerat som moderator på andra rollspels servrar.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka