Accepterad Kentish | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kentish

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ditt discordnamn: Kentish

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ser en möjlighet att bidra till Unive Roleplay på grund av min starka önskan att vara en del av staff-teamet och min höga motivation. Mitt mål är att stötta och hjälpa communityn. Jag tror att jag kan vara till nytta i Support, hjälpa till med reports och svara på spelarnas frågor.

Jag redo att vara där när det finns behov och se till att serverns regler följs. Jag kan hantera olika situationer på ett lugnt och respektfullt sätt. Att stödja och hjälpa spelarna utvecklas är något jag brinner för. Efter långt RPande känner jag mig mer redo än någonsin att ägna mig åt Staff arbete.

Min erfarenhet som staff på en annan server ger mig förtroende i att jag kan hantera situationer på ett sätt som inte alla kan. Jag kommer att vara aktiv i Support och vara på forumet, till exempel banöverklaganden där jag varit inblandad i.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det ibland tar alltför lång tid att få hjälp i Support. Jag tror att jag kan hjälpa till att förbättra detta.

Jag tycker även att det finns för mycket frågor, från spelare, som inte har en aning varför de har förskänat deras konsekvens. Detta vill jag ändra på genom att alltid vara tydlig med varför den fick en ban.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att sitta i Support mycket. Vi kan fördela staff-medlemmar i olika Support-kanaler för att påskynda hjälpprocessen. Jag ser allt för många staffs som sitter i samma kanal för ett litet snabbt ärende. Jag tycker det borde max sitta två i en kanal. Men undantag sker när man kräver hjälp.

Efter vi bannar kan vi personligen visa klipp eller förklara vad som gick fel och hur de kan förbättra sin rp. Det är ingen idé att de ska komma tillbaka efter en ban om de inte vet vad de gjorde fel.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det kan vara att noggrant överväga innan man fattar beslut som att göra en ban för att säkerställa att det är rätt beslut.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer att kunna vara aktiv minst 1-2 timmar per dag. Eftersom jag själv tycker att Staff arbete är väldigt roligt kommer det bli mer timmar.

Jag går inte på någon idrott som kan påverka min aktivitet.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan 2022 november, men har under tiden blivit av med medlem eller blivit bannad.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare erfarenheter. Jag har burit rollen admin i en annan server.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo för allt som erbjuds. Tack för att ni överväger min ansökan! ❤️

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka