Nekad Kentas | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stonebreaker

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Khalifas Advokatbyrå

Vad heter du IRL? Melvin Mahovic

Vad heter du på discord? Stone Breaker #6363

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 280

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Varför just jag skulle passa som en Chefs/VD advokat är för att jag är väldigt organiserad och strukturerad. Det innebär att jag vill att saker ska ske på rätt sätt, även om det tar lite tid. Bättre att göra saker bra, med lite tid en halvdana saker som inte är så bra. Jag är även väldigt social och det gör att jag kan kommunicera bra med folk och marknadsföra mig själv på ett bra och konstruktivt. Jag har även många erfarenheter som polis i flera olika städer och ordningsvakt. Detta gör att jag kan känna mig mer säker och trygg i det jag gör. Självklart kan jag ju inte allt om advokats jobbet, men jag har stor ambition om att få lära mig.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag tror att jag skulle passa perfekt för jobbet eftersom jag har massor av erfarenheter. T.ex. har jag jobbat som polis i flera städer. Som polis är det viktigt att kunna hantera olika sorters situationer. Att kunna hantera stress. Man ska även kunna ta snabba beslut. Vara organiserad och ha en bra struktur i sitt arbete. Att man bemöter folk man träffar på ett fint sätt. En annan viktig aspekt är att man ska kunna ta kritik utav befälet, samt order. Detta leder till en mer organiserad kår och att man vet att cheferna alltid har rätt. Även om man inte tycker det o.s.v. När man bemöter olika personer ska man också försöka som sagt hjälpa så mycket så möjligt. Det är som sagt viktigt att veta hur man ska bemöta olika personer, kanske är det någon som är väldigt full och som ställer till med oreda. Att veta att man inte ska trigga personen till att göra farliga saker eller SPECIELLT att trigga den till att bli ännu mer arg. Det är ju en erfarenhet, men det hör ju inte direkt till advokats yrket, utan det är mest det här som jag sa med kommunikation och att man bemöter sina klienter på ett fint och trevlig artat sätt. Att man också kan marknadsföra sig själv.

Berskiv din karaktär? Kenta bor tillsammans med sin sjuka mamma. Han är 28 år gammal och han jobbar dygnet runt för att kunna ha råd med hennes mediciner och försöka hjälpa henne så att hon mår bra. Kenta som liten/ung var en ganska tuff kille. I hans gamla dar spelade han mycket fotboll och drömmen han hade var att bli fotbollsspelare. Fotbollen var en sak i Kenta liv som höll honom lycklig. Fotbollen gjorde så att han kunde komma på andra tankar när han kände sig som sämst eller när han hade andra bekymmer. Men efter att han skadat sitt knä efter en fotbollsmatch så blev han innerst inne otroligt ledsen. Kenta som sagt en är väldigt tuff och mach person, men innerst inne så var han ändå en snäll människa Hans hjärtat blev förkrossat när han insåg att bli fotbollsproffs och kändislivet är inte något han kommer att leva upp till. Kenta växte upp i ett område där det försiggår mycket kriminalitet och eftersom fotbollen var saken som fick honom på bättre tankar när han kände sig nere o.s.v. Men Kenta gav inte upp där. Utan han såg att det fanns andra möjligheter än att bli fotbollsproffs. Hans mamma var inte direkt förtjust i att han ville bli fotbollsproffs, utan jobb som typ läkare eller advokat. Därför bestämde han sig eftersom jag växt upp i ett kriminellt område och vet hur det är, jag har erfarenhet så blir jag advokat.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att försöka att vara inne minst 4 gånger i veckan. 3-4 timmar då. Men kan hända att jag är aktiv 5 eller 6 dagar, beror lite på hur min dag ser ut.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka