Nekad Kentarbosna | Chef-jobb ansökan [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kentarbosna

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Eman

Vad heter du på discord? Jedi eurokrem#8303

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer jobba mycket varje dag. Jag kommer se till att alla gör sitt jobb och anställa personer som kan jobba bra. Jag kommer inte få mekanomen stökigt. Jag kör 100% fullt arbete. Jag kommer se till att vi har bra anställda och inte de som är anställda och inte är på jobb platsen. Jag kommer att Skaffa mycket bra personal och se till att inga dåliga personaler finns. Jag ska försöka styra upp Mekonomen och försöka vara den bästa chefen. Jag ska göra mitt bästa så alla trivs och har roligt/bra när de jobbar hos oss. Jag ska göra mitt allra bästa för att styra upp jobbet och lära alla att ha bra bemötande och att vara trevliga mot alla som kommer till mekonomen. Jag kommer att lära alla som inte redan vet hur allt fungerar, jag kommer att ta förslag från alla som jobbar och ta upp det med jobb ansvariga. Jag är här för att stanna om jag får jobbet och kommer inte lämna efter ett par dagar utan jag kommer stanna så länge jag kan så det inte blir jobbigt för de anställda.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag gör aldrig fel och ser till att alla gör sitt jobb. Jag får fram ider snabbt.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag så fort jag slutar skolan så är jag inne

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag skulle absolut fortsätta om jag inte får jobbet men detta är något jag hoppas på för jag har alltid gillat att hålla på med bilar och så vidare

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara denna för det är den bästa

Har du läst våra Regler? Jag har läst alla regler

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka