Nekad Kentakofotdennyeeee | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kentakofotdennyeeee

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198214848887

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Davidsson#5556

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kenta kofot och är 30 år. Uppföd i Malmö i en liten lägenhet med ensamstående mamma och en storebror.
Kenta är uppväxt på gatorna i Malmö och blev indragen i massa skit när han var liten, tog mycket dåliga substanser som inte är bra för en mycket Dumt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en bra rpare och kan bidra till bra scenarion.
V

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av Unive är att det är en server med coola scripts samt att det är mycket folk inne så man kan köra när man vill.

Hur hittade du Unive? Fick en rekommendationer av kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att jag vill kunna skapa roliga scenarion samt bidra till roliga scenarion. Vill bidra till bra RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att kunna bidra till bra scenarion som leder till bra underhållning!
V

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte på någon annan eftersom den jag körde på sist har stängt ned.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka