Accepterad KentaKofot69 | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KentaKofot69

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198797730022/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian L.Kärrskog

Vad är ditt discord namn? Kenta#5441

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2004

Berätta om din karaktär. Jag e en grabb på 20 års åldern som gillar snabba bilar och fordon. Jag e uppväxt bland kriminalitet. När jag växte upp hamna min pappa i fängelset för ett bank rån där han döda 3 personer. När jag fyllde 14 år tog min mamma självmord för att hon inte gillade mig, hon tyckte jag var ett misslyckat barn. Den ändå som trodde mig var min farbror, han fattade mig och pushade mig till att bli fotbollsproffs. 2 år senare gick han bort i cancer och då tappade jag mitt hopp för fotbollen och började med kriminalitet. Efter det har jag fått leva mitt liv utan någon hjälp och kärlek. När jag fyllde 18 år flyttade jag till den här staden och mötte många nya vänner och i början gjorde vi mycket dåliga grejer. Sen när jag var 19 år bestämmde jag mig för att sluta med sånna dumheter. När jag fyllde 20 år gjorde min tjej slut med mig och det var då mitt riktiga liv började. Jag skaffade nya kompisar och behöll kompisar som ville göra samma resa som mig att älska sig själv och dom man har nära. Vi åker mycket på bilträffar och gillar att åka runt. Mitt största intresse och mitt mål nu 2021 är att bli bodybuilder.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en väldigt seriös RPare som alltid har älskat och drömt om att ha en server, där man kan bygga upp en egen karaktär och stanna på just den. Jag själv har varit whitelistad just på denna servern, och tycker att servern är helt fantastisk. Jag kommer göra allt för att servern ska bli bättre och så att alla i servern RPar bra, och inte bara försöker förstöra hela servern. Jag kommer sprida så mycket glädje jag kan på servern och vara så trevlig mot alla. Är även aktiv och inte bara går in på servern nån gång ibland.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag gillar servern och gillar folket på servern också. Jag vill bli whitelistad för att kunna utveckla mitt rp som t.e.x söka jobb. Samt tycker jag att rpn på den här servern är bra och verklighets anpassad och roliga karaktarer man kan rpa med.

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner kör på denna server och har hört att det är den mest akriva och bästa servern i sverige.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och skapa bra scenarion och att inte rpa dåligt. Utveckla min karaktär till de mål jag har nu 2021.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka