Nekad Kentaking | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kentaking

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198886881669/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Kentakofot#4932

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Andersson och han är 23 år gammal. Max är en väldigt omtänksam och snäll kille som vill alla väl, lite för snäll ibland. Han växte upp i en liten stad i värmland med sin mamma då hans pappa dog tidigt. Hans pappa var duktig på fotboll vilket Max har tagit efter nu. När max gick ur skolan började han köra timmerbil och han tyckte det var riktigt roligt. Men nu på senare dar så vill han jobba med något helt annat, nu istället vill han göra skillnad i samhället och kunna hjälpa folk. Så han har bestämt sig för att söka jobb i en annan stad vilket han tycker ska bli riktigt roligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem då jag är en väldigt seriös spelare som tar RP på allvar. Jag kommer bidra med bra scenarion och ett riktigt bra RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som har fått mig intresserad är att jag har bara hört bra saker om servern så då vill jag prova den då jag är lite kräsen så vill jag verkligen hitta den perfekta. Eftersom den verkar vara bra det lilla jag har varit inne så kan nog denna server jag kommer spela mycket på.

Hur hittade du Unive? Kollade runt efter en bra server och hittade denna då den såg intressant ut. Då när jag började kolla upp servern så sa folk att den va bra så då tänker jag att jag får väll testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli ännu bättre på RP och hoppas att jag kan höja serverns RP då jag spelar väldigt seriöst. Jag vill ha roligt och ha längre scenarion där alla i scenariot ska ha det roligt. Det är en stor server där många spelare kommer in varje dag och jag vill vara en förebild för de som kommer för att de ska kunna utvecklas inom RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli ännu bättre på RP och hoppas att jag kan höja serverns RP då jag spelar väldigt seriöst. Jag vill ha roligt och ha längre scenarion där alla i scenariot ska ha det roligt. Det är en stor server där många spelare kommer in varje dag och jag vill vara en förebild för de som kommer för att de ska kunna utvecklas inom RP. Skaffa ett bra jobb och kunna skaffa mycket kompisar och ha roligt med dom. Jag vill som sagt hjälpa folk så min tanke är att jobba på trygghansa då jag anser att man hjälper folk en hel del när man jobbar på ett försäkringsbolag.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka