Nekad Kentaking | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kentaking

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198886881669/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Kentakofot#4932

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Andersson, 25år och han är en väldigt snäll kille som bryr sig mycket om sin omgivning speciellt nära och kära. Han tycker om att hjälpa folk då han vill göra skillnad i samhället. Han växte upp i en liten stad som heter Björneborg i Värmland där han bodde med sin mamma då hans pappa dog innan han föddes. Han hade det bra då de hade gott om pengar så de kunde bo i ett fint hur utefter vattnet. När han var 20 så började han jobba med att köra timmerbil sedan efter nu efter några år så har han fått för sig att han vill göra något annat. Han vill göra förändring i samhället, hjälpa folk som inte har de bra osv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem då jag är en väldigt seriös spelare med bra erfarenheter då jag har spelat på många seriösa serverar. Har även haft egna. Jag tar RP på allvar och kommer göra så att RP nivån runt mig blir riktigt bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som har fått mig intresserad är att jag har bara hört bra saker om servern så då vill jag prova den då jag är lite kräsen så vill jag verkligen hitta den perfekta. Eftersom den verkar vara bra det lilla jag har varit inne så kan nog denna server jag kommer spela mycket på.

Hur hittade du Unive? Kollade runt efter en bra server och hittade denna då den såg intressant ut. Då när jag började kolla upp servern så sa folk att den va bra så då tänker jag att jag får väll testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att fört o främst ha en sjukt bra RP nivå. Jag tycker om att kunna hjälpa folk och göra saker som tar lite längre tid, långa bra scenarion är underbart.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få ett bra jobb som jag tycker om. Skaffa en kompiskrets och njuta av ett fantastiskt bra RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka