Nekad kentaK | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kentaK

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? johansson2._15645

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kenta karlsson, 35

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, schysst, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: första gång spelare, tanken är försöka jobba och testa mig fram med allt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är väldigt öppen till nytt folk och kunna få dom känna sig välkomna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att du inte alltid ska vinna, för du ska spela för att ha kul och ha kul med vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte gjort

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vara lojal mot servern och dess värderingar, delta aldrig i destruktiva beteenden, varken direkt eller indirekt. undvik hot och utpressning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snabblärd glad person som är här för att verkligen vilja lära mig spela och kunna hjälpa till

Nekad
Anledning:
Lägger inte tid på sin ansökan, du är välkommen att göra en ny om 24h!

Jag vill att du tänker på att skriva det formulerat så det blir lite som en text.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka