Accepterad KentAgent | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KentAgent

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198088433490/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix.Pettersson

Vad är ditt discord namn? ⎝⧹⎛Kent Agent⎝⧹⎛#3065

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kent Agent och han är född 1988 på ett svenskt sjukhus uppe i norrland och han flyttade till Unive när han var 33. I Unive träffade han en man som heter Davin Lavin och dom har varit med varandra hela tiden sedan dess. I början hadde han det svårt med pengar och han lyckades få att jobb på postnorde som han har jobbat sedan dess. Med pengarna har han lyckats byta sig upp till en bugatti veyron. så nu när han har både bil och hem vill han göra något mer i staden och för det vill han få medborgar skap som Davin. Davin började jobba på mekko och Kent funderar på samma sak eller något av alla andra jobb som finns i staden. Kent älskar sin bil och sparar och försöker köpa andra billar och gå lite plus så han har råd att få sin bil precis som han vill ha den. Kent har även en hobby att vaska guld vilket han höll på med även innan han flyttade till Unive. Triss höll man även på med ett tag men det gick för långt så han fixa sig själa att sluta. Är det något car meet eller annat bil relaterat kan man räkna med att kent är där.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli WL föra att jag spelar nästan varje dag och jag har märkt att det är dåligt med personal under dom timmarna jag oftast spelar så om jag blir WL så kommer jag försöka få jobb hos mekko, vianor eller auto för att hjälpa folk med deras bilar och annat dom kan behöver.
Och utan WL så finns det inte super mycket rp att göra det är mästa att åka runt och hjälpa folk. så jag vill få mer rp typ som något mer specielt jobb

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker om att spel på svenska rp servrar och enligt mig ör Unive den bästa och mest aktiva. Univ är även den ända jag spelar på och jag spelar ganska mycket

Hur hittade du Unive? det var några kompisar till mig som spelade rp så jag började spela och då hittade vi den här i AD rutan så vi började spelar här

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har inte riktigt något mål men jag vill få något roligare jobb och bli bättre på RP och lärra känna lite folk på servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har testat några andra men dom var inte så bra, jag kommer inte ihåg vad dom heter. jag tror att jag testade RedlineRP som jag såg på yt men den sög

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka