Nekad KentAgent | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KentAgent

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198088433490/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix.Pettersson

Vad är ditt discord namn? ⎝⧹⎛Kent Agent⎝⧹⎛#3065

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2005

Berätta om din karaktär. han hetter kent och kommer från en by i norrland och han jobbade som en agent men har bler för gammal och har dåligt mine så han vet inte riktigt sin ålder han brukar säga runt 40 år. Men han tycker om bilar och han tycker det är kul att gräva efter guld. hans dröm jobb är att jobba på mekonomen eller autoexperten

Varför ska just du bli whitelistad? jag Tycker det är roligt och spela på servern men vill ha mer att göra så vill bli whitelistad så jag kan jobba någon någonstans.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? multistaden är min favorit server och dom jag spelar med spelar på den här servern

Hur hittade du Multistaden? när jag började spela rp så var den rekommenderad för mig och mina väner så vi började spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? nå riktiga mål vet jag inte om jag har, jag vill jobba på typ mekonomen som verkar roligt. och typ hitta mer folk att spela med och ha lite roligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nä jag har testat några andra nån hete makt rp, men det är altid fler folk har och jag tycker mer om multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka