Accepterad Kenta79 | Medlem ansökning[snöviit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kenta79

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Krnta

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Kenta Kofot.
Kenta hade en väldigt jobbig uppväxt då båda hand föräldrar va missbrukare. Kenta mådde väldigt dåligt när han va hemma för att hans föräldrar alltid va fulla eller va påtända, kentas styvpappa slog alltid kenta för han inte lyssnade på va han sa till honom.
När Kenta började gymnasiet så hamnade han med fel umgänge och började själa moppar och sånt för dom han umgicks med, sen när han växte upp så började han med tyngre grejer för att kunna försörja sig själv och för att han kände sig som hemma med hans umgänge.
Kenta gillar mycket att greja med bilar och även ba chilla runt med sina kompisar, han gillar och åka på äventyr och testa nya saker.
Kentas framtidsplaner är att komma in i ett gäng som respekterar han för den han är och bilda ett broderskap med alla i gänget.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket roliga scenarion, när de gäller krim så kan jag gö roliga biljakter med polisen och inte bara att dra o försvinna, måste även låta dom vinna så att dom också kan ha roligt.
Sen så vill jag gärna komma in i bilbranschen, kanske sälja bilar på en bilfirma så man tar del av de sociala och inte bara åker runt o skjuter o dödar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ifall man blir jagad av polisen så kan man inte alltid komma undan. Ibland får man ta smällen och bli tagen. ( om du kan göra brott så kan du också sitta av tiden).

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man ska alltid respektera folk oavsett färg eller ursprung. Man ska ha bevismaterial ifall du dka höra en anmälan. Om man ska starts ett krig då måste de finnas en grund och en motivering till varför de ska startas.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag, har nästan 500h totalt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer bara spela på helger då jag jobbar blrta under vardagar, men jag har sett många streams på server och den verkar väldigt bra

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka