Nekad Kenta79 | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kenta79

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Kenta7759

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. När Örjan var liten så höll hans föräldrar på med droger, det gjorde att hans föräldrar inte var hemma så mycket och att Örjan var hemma själv mycket. Sen när Örjan blev lite äldre så märkte han hur pappan var väldigt taskig mot mamman och såg mamman med blåmärken, Ibland när Örjan kom hem från skolan så var pappan ofta full och väldigt arg och har började skrika på Örjan för att han tyckte att det var hans fel att mamman mådde dåligt hela tiden. Och det gjorde att Örjan började hänga med fel folk och började själv med droger för att kunna dämpa ångesten, och det har gjort Örjan till den han är idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat mycke fivem och känner att jag har väligt bra RP och jag vill bidra med de så mycke som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi kan ta ett bankrån

Om jag gör ett bankrån så ska jag inte skjuta poliserna bara för att jag ska vinna, för skjuta är sista utväg. och samma med poliser, dom ska inte ba rusha och skjuta oss för att fånga oss för deras vinst.

Sen kan de också vara om en polis börjar blinka med blåljus bakom dig så ska du stanna för de kan bara va en vanlig kontroll, men om du vet att du är efterlyst eller har gjort något brott så behöver du ju inte stanna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag gjort. Du ska ha respekt mot medlemmar, staff, m.m. Du ska inte smutskasta mot någon. Du ska verkligen inte Combat Logga.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag, har spelat på solsidan och velo. sen har de la vart nån dag på andra servrar. men har spelat mycke på velo och solsidan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kollat lite flk som streamat Unive och den verkar väldigt intressant och rolig att spela på

Nekad.
Anledning:
Utveckla: Berätta om din karaktär. Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka