Nekad KEnta3 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KEnta3

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799188168/

Ditt Hex-ID: 11000013200f0c8

Vad är din discord tagg? AB#1433

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? Blev bannad från discord så det är ospecifierat

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? halv ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen är omogen vägrar att lyssna på min sida av händelsen och när jag utmannar honom på hans beslut perma bannar han mig på discorden då han vet att han har gjort fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. tog och skulle göra ett bilköp och när vi diskuterade hur affären skulle göras frågade vi om varandras blåtand. Adminen som stog och spectatata oss bestämmer sig då för att dela ut avstängningara till mig och den andra personen som var involverad i affären.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Grovt felaktig ban och moden som banna mig är absolut inte mogen nog att vara staff och borde omedelbart förlora sin roll som moderator. Varför ingame avstängningen är felaktigt är då jag endast säger till den andra parten i bilaffären att han ska kontakta mig på blåtand och blir därefter avstäng i 24 timmar från servern för ooc vilket enligt mig det verkligen inte är, har aldrig tidigare sett att blåtand är ett ord som räknas som ooc.

frågan om avstäningen från discord är avstängningen ännu mer felaktig då jag helt enkelt blir avstängd av adminen Network19 då jag ber om att få prata med en annan i support teamet då han enligt mig behandlar ärendet oerhört dåligt, vägrar lyssna och påstår att jag är uppkäftig. När jag har fått nog lämnar jag support ärendet och sätter mig i väntar på support men innan någon annan i support-teamet hinner dra in mig så bannar Network19 mig då han vet hur dåligt han hanterat ärendet och vill inte att någon annan support ska ge mig en chans att berätta min sida av scenariot. När mina polare sedan går in och ifrågasätter varför jag fick en ban från discorden bannar han även dem och i de fallet har vi videobevis på hur dåligt dem hanterar support-ärendet och vill gärna visa up det så de kan få de straff dem förtjänar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Båda avstängningarna som jag tidigare fått har varit grovt felaktiga och har blivit omedelbart hävda då jag upplyst detta för staff/support teamet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alltså nästa gång antar jag att jag inte ska nämna något som i det minsta kan påminna om discord då man tydligen blir tilldelad en avstängning för att göra något sådant

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ska tänka mer på vad jag säger så det inte är halv ooc men står fast vid att avstängningen är felaktig och vill gärna ta upp ärendet med någon i support-teamet

Har du läst våra regler? Ja

Utskrift från reglerna
Rollspelvärlden har skapat ett nytt fenomen som innebär att man byter ut OOC ord mot andra ord eller så kallade "kodnamn" till exempel att man säger flygbiljett eller gudar. Vi på Multistaden har strikt noll-tolerans mot detta och ser andra sätt att kommunicera på som betydligt trevligare för upplevelsen. Vi har strikt nolltolerans mot Halv-OOC här utan vi använder oss av andra hjälpmedel för OOC förmedling väl i spelandet.

Du har brytit mot denna regel Moden har all rätt att banna dig för det. Sen om det är andra regler som gäller på andra servrar är helt ointressant. Det är vi från ledningen som sätter reglerna och staffsen tillämpar dem, inte du.

Sen blev du mest troligen bannad från discorden för staff disrespect, det vill säga dålig attityd eller påhopp mot staffs vilket är en av våra allvarligaste regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka