Accepterad KENTA1 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KENTA1

Icke Medlem
Meddelanden
256
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? andre

Vad är ditt discord namn? bg.jr

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Jungmarker, är 24 år gammal och har ett stort intresse inom bilar. Gustav Jungmarker kan allt inom bilar och motorer men vill inte jobba inom mekonomen eller något liknande. Han gillar bilar och så men har aldrig velat jobba på ett riktigt jobb. Istället så säljer Gustav Jungmarker knark och vapen och föddes upp i en liten by där de ända fanns var knark, vapen och feta bilar. Gustav gick aldrig till skolan och var aldrig hemma. Han var alltid ute med polarna och gjorde lite allt möjligt, mycket olagliga grejer som sälja knark, baxa dyra kläder men Gustav har alltid också haft ett stort motorintresse också. Dom baxa bilar och körde runt och bara levde livet. Jag rollspelar lite äldre som om jag är 34 i spelet men jag har ändå en ung kropp. Min karaktär är en mycket trevlig karaktär men kan både vara åt andra sidan mycket otrevlig ifall folk inte ger respekt för den jag är. När nån har triggat mig/ gjort mig sur så kan jag få ett utbrott och göra något dumt. Jag är en person som är väldigt kär i gamla bilar fast jag gillar ändå väldigt mycket nya fina bilar men jag har mycket respekt för gamla bilar. Jag är en väldigt öppen person och jag skämtar mycket och säger roliga saker. Jag är väldigt snäll och trevlig när jag pratar med personer. Jag är också väldigt seriös. Jag jobbar väldigt mycket på jobben jag är på. Jag jobbar mycket för det är roligt. Jobbar inte för pengar. Jag jobbar för att det är kul!

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer bidra med riktigt bra rp och roliga scenarion för båda parterna. Har spelat i över 2 år på denna server och är nu tillbaka och kan en hel del av RP så nåt jag kan lova ni kommer se av är riktigt bra RP. Kommer bidra med mycket bra gemenskap till alla spelare på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda parterna ska ha de kul och att man inte måste vinna varje scenario. Alla ska ha roligt i scenariot och inte bara fokusera på att vinna scenarion. Rollspela på ett sätt så de gynnar och främjar den andra rollspelarens intresse och inte bara fokusera på min egen vinning

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes kan allt. Powergaming= Rpa på sina skador om du t.ex krashar eller blir skjuten. NLR= när du dör i ett scenario så kommer du inte ihåg någonting INGAME när du återupplivas

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes har spelat på denna server sen 2020 till slutet av 2022 sen tog jag en paus från FiveM

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en riktigt bra rpare! tack tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka