Accepterad KENTA1 | Medlem ansökning [akzab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KENTA1

Icke Medlem
Meddelanden
256
Reaction score
21
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198857372731/

Vad är ditt namn i verkligheten? André

Vad är ditt discord namn? Kentish#6969

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Jungmarker och han är 18 år gammal och han bor i en lägenhet i staden. Han hade än hyfsat bra uppväxt men när han var 10 år gammal så fick han höra en tråkig nyhet... Hans pappa hade dött i en bil olycka och han blev väldigt ledsen och deprimerade och en dag så orkade inte Bertil inte med mer så han rymde hemifrån. Han sov på gatorna och åt mat från sop tunnor eller så snodde han mat. På kvällen kom en EPA och dom i epan såg Gustav sitta där ensam på gatan. Epa grabbarna bestämde sig för att gå ut och gå till Gustav och fråga vad som hade hänt. Gustav ville inte svara. Gustav var helt tyst. Efter det frågade dom om Gustav vill hänga med i EPAN. Gustav har alltid gillat epor och tyckt dom är fräna så Gustav svara ja. Dom åkte iväg med Gustav i EPAN och dunkade musik i basslådorna och hade väldigt kul. Det började bli väldigt sent och EPA grabbarna skulle hem och sova så dom frågade Gustav vart han bodde så dom kunde sjutsa hem honom. Gustav svarade att han inte ville hem och berättade allt som hade hänt för EPA grabbarna. Tillslut sa Gustav vart han bodde och dom skjutsade hem honom. Dom hade en kul kväll och Gustav bestämde sig att när han blir 15 ska han ha en EPA. Gustav köpte en EPA när han fyllde 15 och klarade provet ganska snabbt. Gustav kör än samma gamla EPA och bor med sin tjej i en lägenhet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror jag kommer bidra med positivitet och med bra förnufta scenarior.Jag har bra inlevelse i moment och är bra på att reagera i scenarion (FearRP och ledsen, aggresiv eller riktigt arg. Kan alla regler och vet vad allt betyder.

VDM = När du kör över en person med ett fordon, VDM är strängt förbjudet oavsett senario.

RDM = När du dödar en person utan ett giltigt scenario bakom det.

COPBAIT = När du medvetet försöker få polisen efter dig genom att t.ex. drifta framför dem eller köra mot rött när polisbil står precis bredvid dig. COMBAT LOGGING = När du loggar ut för att medvetet undvika ett scenario.

FEARRP = Du ska värna om ditt liv dvs att om du t.ex. är under ett pistolhot ska du rpa rädd.

METAGAMING = När du använder information från något du fått reda på Out of Character t.ex. från streams eller discord.

POWERGAMING = När du använder dig av omänskliga krafter t.ex. att köra in i en vägg i 200 km/h sen fortsätta som om ingenting har hänt. Inom POWERGAMING tillhör även att inte bara spela för sin karaktärs vinning genom att t.ex. farma pengar eller spela för att “vinna” över alla andra.

NLR = New life rule betyder att om du dör i ett scenario så minns du inget från just det scenariot.
Jag har läst era regler och kommer följa dom och jag respekterar dom mycket.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill mestadels bli medlem på Unive pga att jag vill visa mitt intresse att jag kan spela seriös RP på eran server genom att skicka in en medlem ansökan. jag älskar rp och tycker att de är svin kul. De är en rolig plats för mig och mina vänner istället för att vara ute och röja runt i stan så har vi hittat en plats som vi gillar och bli underhållad. För jag har letat efter en bra roleplay server och råkade hitta denna av slump som jag har läst igenom om och den verkar bra. Jag vill även lära känna nya folk och få en bra roleplay värld och ert community verkar trevligt!

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bidra till bra och roligt roleplay. Skapa bra/roliga scenarion. Hitta bra vänner att spendera kvällar med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål med unive är att sprida glädje till andra och ha ett bra och härligt liv

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka