Nekad KENTA1 | Ban överklagan (Savage)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KENTA1

Icke Medlem
Meddelanden
256
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198857372731/

Ditt Hex-ID: 11000013578c43b (Hex)

Vad är din discord tagg? KENTA#0277

Vem var det som bannade dig? Skorpann

Hur lång tid var din ban? 1dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming ~Skorpan. Återstår: 1 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hoppade från ett litet berg som var 1-3 meter höjd, hoppa ner och åkte vidare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte på berget med mina vänner sen kom polisen upp på berget så vi stack och då var det ett hopp som var 1-3 meters högt och det gick inte att bromsa med min dåliga cross så jag hoppade i typ 20 km/h och landa perfekt där nere och körde vidare och rpa också på när jag hoppa liksom. Sedan körde jag iväg och gömde mig sen kolla lite discord och 5 min efter stod det att jag skulle gå support och då fick jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt då jag inte tycker det är powergaming att hoppa från ett 1-3 meters hopp. Har klipp på folk som hoppar från 1-3 meters hopp i verkligheten och har även skickat det till skorpan och tycker absolut denna ban var felaktigt då jag känner att detta inte var powergaming

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet ej exakt men runt 9 tror jag och det har varit lite möjliga grejer. Har spelat på servern väldigt länge och när jag var ej WL och helt ny till rp fick jag mycket bans, ungefär 5,6 bans när jag var O-WL sedan när jag blev WL blev jag mer seriösare med rpn men fick nån ban ibland men har tagit lära av varje ban jag fått och blivit bättre på Roleplay.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte kunna gjort något annorlunda anser jag då det inte är powergaming och som sagt har klipp på när folk gör exakt samma sak som jag gjorde IRL

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ska väl inte hoppa från 1-3 meters hopp i framtiden för då får man ban fast jag tyckte den var felaktig men om jag får unban så ska jag rpa lite mera när jag hoppar!

Har du läst våra regler? Ja

Tycker du ska utveckla.
Samt vänta 24 timmar tills nästa banöverklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka