Accepterad KENTA1 | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KENTA1

Icke Medlem
Meddelanden
256
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198857372731/

Ditt Hex-ID: 11000010002b256 (Hex)

Vad är din discord tagg? KENTA#0277

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 14 dagar lång

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft ~Zensy. Återstår: 14 dagar 23 timmar 58 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Sunt Förnuft.Vi ringde polisen och sa att dom behövde komma med mat. Och när han kom slog vi ner en polis och sedan sprang ut ur fängelset. Jag vet själv att det var jävligt dåligt gjort för IRL hade det varit vakter, kamerer och dom här grindarna hade inte kunnat öppnas och det hade liksom suttit snipers i torn. Det var ett väldigt dålig scenario och dåligt gjort av oss. Det var väldigt dumt gjort av oss. Hade verkligen inte gjort så IRL om jag var i den situationen och hade inte lyckats bara springa ut. Det var dumt gjort och ångrar det väldigt mycket och förstår verkligen varför jag blev bannad och jag förtjänar det. Jag förstår till 100% varför jag blev bannad och dettar rätt val av staffs att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade skjutit mot polisen och sedan blev vi tagna. Vi blev förda till fängelset och jag fick 800 minuter först för mord och sånt sen kom en polis och sänkte det till 400. Vi sprang runt i fängelset och lekte. Vi gymmade och sedan efter en stund börja jag och en till kille planera att försöka rymma från fängelset. Så han ringer polisen och ber dom komma. När dom kommer säger vi att vi behöver mat så polisen åker iväg till ica och köper hamburgare och vatten och sånt. När polisen kommer så öppnar han dörren. När han öppnar dörren/gallret så springer min kompis mot han och slår som fan på han. Han blir tazead men då kommer jag och smäller till polisen så han ramlar ihop sen så springer vi ut ur fängelset och springer så långt bort det bara går sedan gick vi support och dom tog beslutet att banna mig och min kompis och någon till som var med men han kände vi inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut en rätt ban för det vi gjorde är väldigt sunt förnuft. Visst det kan bli bråk/slagsmål och så i fängelse men man ringer inte en polis för att komma sedan ger man polisen stryck och sedan bara springer ut ur fängelset för så lätt är det inte i verkligheten utan IRL så finns det vakter överallt, kameror och dom här grindarna är låsta/stängda så det var absolut en rätt ban av dom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har fått bans men har tagit lärdom av alla mina bans och blivit bättre och bättre att rpa efter att jag har fått bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi skulle tänkt på vad vi skulle gjort i verkligheten för jag skulle aldrig gjort sådär i verkligheten. Om vi backade tillbaka tiden hade vi absolut inte ringt en polis och absolut inte sprungit ut ur fängelset och tro att det är så lätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig efter min ban. Om jag skulle bli unbannad så om jag skulle sitta inne igen så kommer jag tänka på sunt förnuft och absolut inte göra något sånt här eller liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka