Nekad KENTA1 | Ban överklagan [Daniel-_-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KENTA1

Icke Medlem
Meddelanden
256
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198857372731/

Ditt Hex-ID: 11000010002b256 (Hex)

Vad är din discord tagg? KENTA#6969

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? The user is banned from this guild

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? The user is banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och Mille var på (mount Chilliad) och Mille åkte ner för hela berget i full fart och han dog och han fråga efter ress så jag ressade honom typ 2 gånger sen 2 dagar efter så hade jag och Mille precis pimpat våra bilar sen gick jag AFK sen gick jag ner och kolla film med familjen och hade kul sen gick jag o stängde av datorn och hämta mobilen sen och så står det kom support typ 5 gånger. Då fråga jag om det var viktigt för jag inte kunde komma. Då skrev han ja och då skrev jag kommer om 3 sek för kunde inte nu sen var jag borta från dcn då ringde jag Mille o fråga vad som hände och varför jag e borta och då sa han att han också e borta fast 20 dagar och kvar i servern och då sa han att jag fick permaban för SV Abuse och så berätta han när och vilken händelse det var och det sen dagen efter det var jag och fiska och det och nu när jag gick in på datorn skrev jag varför jag e bannad och då skrev han för du inte kom efter 3 sekunder så gjorde jag en ban överklagan men den blev nekad av en support sen gjorde jag en till efter en vecka och den blev nekad och nu gör jag en ny ban överklagan. Vill verkligen bli unbannad. Tycker Unive är allmänt bästa svenska rp servern på hela FiveM. Dom har bra scripts, det är bra RP. Allt är bra med den sen har jag många vänner/irl vänner som spelar där så vill verkligen bli unbannad så jag kan börja rpa på unive igen. Har spelat på Unive väldigt länge alltså riktigt länge och kan inte bara sluta. Det jag gjorde var väldigt dumt men ska lova att det inte kommer hända igen. Kommer inte göra något sådant igen, Aldrig mer för nu vet jag konsekvenserna och dom är inte bra. Vill verkligen spela på just Unive Roleplay. Som sagt allt är bra med servern. Bra staffs, Riktigt bra ägare, rolig och kunnig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och Mille åkte runt i våra bilar för vi hade precis bytt bilar så åkte vi till Vianor och skulle kolla om man kunde göra något coolt med bilen så åkte vi in och pimpade våra bilar sen när jag var klar med pimpningen gick jag AFK sen gick jag ner och kolla film med familjen och hade kul sen gick ja og stängde av datorn för ville inte ha den på och sen hämtade jag mobilen sen och så står det kom support typ 5 gånger. Då fråga jag om det var viktigt för jag inte kunde komma. Då skrev han ja och då skrev jag kommer om 3 sek för kunde inte nu sen var jag borta från dcn då ringde jag Mille o fråga vad som hände och varför jag e borta och då sa han att han också e borta fast 20 dagar och kvar i servern och då sa han att jag fick permaban för SV Abuse och så berätta han när och vilken händelse det var och det sen dagen efter det var jag och fiska och det hela dagen med mina vänner och nu när jag gick in på datorn skrev jag varför jag e bannad till Flame och då skrev han för du inte kom efter 3 sekunder och vill så gärna bli unbannad. Allt det vi gjorde var SÅÅÅ dumt. Jag lovar att det inte kommer hända igen. Kommer verkligen tänka för innan jag gör något i rpn för det kan bli sååå mycket fel med allt om man inte tänker efter och det var precis det som hände när vi gjorde det vi gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig ban utan en helt rätt ban då jag inte kom/hann komma support. Det sättet det var en rätt ban var för jag inte kom support och det leder till dc ban. Som sagt gjorde annat och hann inte komma support. Man får ban från dcn om man inte kommer support när en staff säger att man ska komma support så helt rätt ban ser inget fel med bannen fast jag inte hann och hade annat för mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet ej exakt men runt 7 tror jag och det har varit lite möjliga grejer. Har spelat på servern väldigt länge och när jag var ej WL och helt ny till RP fick jag mycket bans, ungefär 4,5 bans när jag var O-WL sedan när jag blev WL blev jag mer seriösare med rpn men fick nån ban nån gång o så men har tagit lära av varje ban jag fått och blivit bättre på Roleplay. Fick väldigt mycket bans förut när jag var HELT ny till servern sen har jag fått massa felaktiga bans också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja! Jag hade kunnat gjort annorlunda med att gå support på mobilen eller något. Jag gick inte support och det resulterade till dc ban. Om vi skulle backa tillbaka tiden hade jag gått iväg från filmen vi kollade på och tagit min mobil och gått in i support med mobilen eller varit snabb och satt på datorn och gått support för då hade jag iallafall inte fått dc ban. Och denna grejen med när vi var uppe på berget. Vetefan varför han ens hoppade ner för hela berget och att jag sen efter 5 minuter revivar honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att absolut sluta lalla. Har en svaghet inom RP och det kan vara när jag och mina vänner blir utråkade och det blir tråkigt liksom. Vi har inget att göra och det inte är så många inne på Unive just då så då kan det bli lite lalligt att vi åker på crossarna som vi gjorde då och en av oss åkte rätt ner och ressade osv och att ABSOLUT gå support nästa gång en staff skriver till mig KOM SUPPORT!. Om ni unbannar mig kommer jag gå support oavsett vad och sluta med lallandet. Kommer inte bli nåt mer sånt här längre kan jag lova ❤️

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka