Nekad KENTA1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KENTA1

Icke Medlem
Meddelanden
256
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198857372731/

Ditt Hex-ID: 11000013578c43b

Vad är din discord tagg? André#4117

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-04-13_181235859.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lallade sönder i Unive servern asså påriktigt (LALLADE SÖNDER) tror aldrig något i unive har varit bättre än mej på att lalla. Efter ett tag blev jag bannad och då skickade jag bilden när jag blev bannad av Philip och skrev "Hann ändå dumpa din server" Då skrev Philip "Älskar serverdumpers. Ja så kan det gå behöver jag har kvar dig på discord eller kan jag ta bort dig tänkte om du är klar på Unive för gott" Då skickade jag ett hjärta och han skrev aja lycka till. Det bannade Philip mej för och det förstår jag till 100%

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var kväll och väldigt många var inne på servern. Jag kommer inte ihåg riktigt så mycket för det var typ mer än 1 år sedan det hände ungefär. Men jag lallade (SÖNDER) Jag körde helt galet (Grov Powergaming) och massa annat. Sedan blev jag såklart bannad. Då skrev jag till philip att jag hann serverdumpa servern och ja om man kan serverdumpa en server så har man ett fusk. Jag hade ett fusk som jag fick av en vän med aldrig använt men jag serverdumpade aldrig servern iallafall. Jag ville "trigga" igång Philip på nåt sätt. vet absolut inte hur jag tänkte och jag var helt (stö*d) Efter allt det blev jag borttagen från allt inom Unive (blockad). Alltså BLACKLISTED

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Det var inte felaktig ban någonstans. Förstår Phille till 100% Jag hade också bannat någon som hade gjort så här. Om jag var philip skulle jag alldrig unbanna han igen men jag gör ett försök. Jag har förändrats mycket och har blivit mycket mognare och det ska jag bevisa om jag får en chans igen på Unive ❤️❤️❤️

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har spelat på unive i mer än 2 år och har mer än 2000 timmar på FiveM och allt det har jag typ bara spelat på Unive. Jag har alltid älskat unive och bara spelat på unive. Finns absolut inte någon annan bra server än unive enligt min åsikt. Har typ några bans och det är MYCKET dåligt gjort av mej. Har ändå spelat väldigt länge på servern så svårt att ha 0 bans för alla gör fel nån gång. Man gör misstag nån gång och det är okej och det är därför ban överklaganden finns. Men mina bans är många och väldigt dåligt gjort av mej men värt ett försök att visa att jag har blivit mycket mognare och redo att börja RPa bra och seriöst på en aktiv och bra server med en riktigt bra ägare och moderatorer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det hade jag verkligen gjort. Om tiden jag spelade på unive var i nutid hade inte nåt av det där hänt tror jag. Tror jag hade varit kvar på Unive och verkligen rpat seriöst. Har verkligen mognat och växt upp. Det lovar jag Philip. Vet att jag har varit typ en av dom lalligaste personerna i hela unives historia men kan jag snälla få en chans att visa dig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har tagit en hård smäll och förtjänar egentligen att vara bannad föralltid men någonstans tror jag att jag har en liten % chans att få visa att jag har mognat. Att jag har växt upp och att jag kommer rpa seriöst och visa Unive att jag kommer göra bra skillnad i rpandet. Kan alla regler och har allt i huvudet och har växt upp. Har fått lite mer kunskap i huvudet och mognat upp och hoppas att jag kan få visa Philip att jag har mognat och växt upp och bevisa för han vad jag går för ❤️

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det klart det är så. Man ska inte hetsa/spamma moderatörerna att läsa ens överklagan.❤️

Det har gått lite mer än 1 år nu och vill bara ha en sista chans. Snälla Philip

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka