Nekad KENTA1 | Ansökan till Servervakt (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KENTA1

Icke Medlem
Meddelanden
256
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? André

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2006

Vad heter du på discord? KENTA#3547

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 24/7

Hur länge har du spelat på Unive? 1000 timmar. Ungefär 5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle hålla koll på de område de händer mycket t.ex torget osv. Jag ska se till att servern inte är full av lallare och trollare som bara t.ex springer runt på torget och slår ner alla. Jag kommer kicka och sv banna folk som bara är ute efter att lalla och som bryter mot våra regler. Jag vill bli servervakt så vi slipper alla lallare och trollare för vill verkligen att rpn på Multistaden ska bli bättre. Jag hade varit en bra servervakt då jag har rpat ganska länge och vet vad man får och inte göra.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag spelar mycket och är väldigt aktiv på servern (vaken mycket) Jag vill underlätta för staffsen så dom inte behöver ägna sig åt smågrejer utan lite större grejer. Vill helt enkelt hjälpa till så vi göra rp nivån högre och så slipper vi dom här lallarna eller lära dom att inte bryta mot våra regler.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag hade underlättat för staffsen så dom slipper dom här smågrejerna till exempel småbråk och lallare eller dva bort bilar och så. Jag är vädligt aktiv så jag tror jag kommer vara till stor hjälp för att göra denna fantastiska server bättre och höja rp nivån på den.

Varför ska just du bli servervakt? För jag är väldigt aktiv. Jag kommer vara inne mycket och se till att alla håller sig till reglerna. Jag kommer hjälpa folk som bli utsatta för dålig rp osv. Om jag hamnar i en situation med massor med lallare eller folk som gör andra regel brott så har jag chansen att göra något åt det som att kicka dem. När dom här lallarna får kick skulle jag tro att dom kommer lära sig en läxa och det hade höjt rp nivån på Unive

Varför vill du bli servervakt? Vill hjälpa till och få staden till en riktigt bra server. För då kommer jag kunna hjälpa andra som behöver exempelvis res efter spawnat död eller typ folk som gör väldigt dålig RP på servern även kicka folk som inte beter sig eller bara lallar runt och tror att det är vanliga GTA 5. Jag vill få servern lallfri. Ser folk hela tiden t.ex vid torget lallar hela tiden och stör mig verkligen på att lallare och trollare kommer undan och inte blir kickade/varning för om dom inte får en kick kommer dom fortsätta och fortsätta lalla runt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kick id anledning, Svban id anledning, Dv

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Vet ej exakt hur många bans jag har men har lärt mig en läxa efter alla mina bans

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka