Accepterad Kenta | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kenta

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Kenta

Vad är din steam profil länk? Kenta

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Öjercranz

Vad är ditt discord namn? Kenta#2714

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Max Öjercranz. Han är snäll stark. Kommer från Norrbotten har levt ett tufft liv uppe i norr men nu flyttade han till multistaden å då blev det bättre. Han fick ett jobb å startade en ny karriär han började å må bra igen.det är typ det om min karaktär. Han är 20 år och mår ett bra liv. Max gillar att spela fotboll köra bil. Han har ingen fru och inga barn.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag letar jobb, bra på att rp:a , spelar typ denna server varje dag så då är det bra att vara wl. Jag skulle vilja ha ett jobb

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill ha jobb. Och för att jag spelar den här serven typ varje dag så då är det bra att vara wl

Hur många timmar har du på FiveM? 150 timmar 55 min

Hur hittade du Multistaden? En kompis tipsade mig om den å då tyckte jag den var bra

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej aldrig för att jag följer reglerna

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Blaine country men om jag blir wl då kommer jag inte spela lika mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka