Nekad Kenta Kofot | Medlem ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kenta Kofot

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tradeban76561198308124139/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? TimpaHD#1665

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kenta och är 49 år gammal och är uppvuxen i staden med mamma, pappa och en syster. Han hade en bra och vanlig uppfostran. Kentas föräldrar dog i tidig ålder av sjukdomar. Kentas syster finns kvar med de har tappat kontakten helt. Kenta är en väldigt bestämd person som aldrig tar åt sig och kan upplevas lite sur ibland. Han är väldigt intressrad av bilar och han äger flera fina pärlor själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska/vill bli medlem på unive för att jag vill skaffa jobb, höja min rp nivå och kunna lära andra hur man har en bra och stabil rp nivå. Jag har varit medlem tidigare för länge sedan men nu kommit tillbaks och vill börja jobba på ett roligt jobb och ha en hög rp nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är inresserad av denna server för att jag har många timmar på den och kan mycket om regler och hur den fungerar då jag har varit en erfaren rpare tidigare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom mina kompisar. De sa till mig att komma in och spela på Unive och det gjorde jag och det är så jag hittade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att skaffa ett roligt jobb där jag kan känna att jag jobbar för att det är roligt och inte för pengarna. Jag vill också kunna höja rp nivån på server och lära ut till andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på unive är att jobba på ett roligt och intressant jobb och kunna höja min och andras rp nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Tillbaka