Nekad Kenta Kofot | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kenta Kofot

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tradeban76561198308124139/

Ditt Hex-ID: 110000114bbe5eb

Vad är din discord tagg? TimpaHD#1665

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: lallare ha en bra kväll ~Quirkz303. Återstår: 14 dagar 12 timmar 28 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffs valde att banna mig för att jag gjorde fel och använde mig av fel saker osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade precis varit vid Qpark för att min kompis ville skaffa jobb där. Det var ingen där så att vi drog ner till piren och tittade efter felparkerade bilar som vi sedan kunde rapportera till Qpark som också var nere vid piren. Jag och min kompis började tjafsa om en BMW som stod felparkerad, vårat bråk ledde till att jag blev irriterad på han så jag tacklade ner honom med hjälp av mitt poliskommando eftersom jag är polis. Sedan så puttade han mig och jag gjorde samma sak tillbaks. Vi började slåss och sedan så blev vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var både fel och rätt. Jag tyckte att det var lite konstigt att banna oss för att vi bara slogs. Men jag förstår helt och hållet också varför han bannade oss för att vi var på en allmän plats bland en massa folk och jag som polis använde mig av tackligscommando alldeles för mycket vilket ledde till en ban. Jag tycket samtidigt att det var en väldigt lång ban, jag tyckte att han kunde get oss en varning eller liknande istället.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var att jag stod på en parkering och varvade där det inte var någon som kunde ha hört mig. Jag blev då bannad för sunt förnuft. Jag lade mig i support och de som tog emot mig tyckte att det var konstigt och jag blev av med bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag och min kompis hade kunnat get fan i att slåss och jag kunde ha låtit bli att använda mina tacklings kommandon så pass mycket som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket, till exempel att man ska låta bli att slås mitt bland alla eftersom att det kan leda till ban för det vi gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka