Accepterad Kenta Kofot | Ansökan till Servervakt [AO] [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kenta Kofot

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Ange ditt födelsedatum 11 Oktober 2006

Vad heter du på discord? TimpaHD#1665

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela varje dag flera timmar men nu när skolan är igång och jag sluter ca 4 varje dag så blir det inte jätte mycket spel på vardagarna men på helgerna så kan jag spela i stort sett hela dagarna.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på denna servern i 7 månader ungefär.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt så skulle jag göra mitt yttersta för att göra unive till en bättre plats genom att banna/kicka folk som lallar eller liknande. Genom att jag skulle kunna sv banna folk så att jag kan få bort de folk som förtjänar en ban och genom att kunna sv banna folk så kommer det att underlätta för trainees genom att ge folk små banns så trainees slipper det jobbet. Ifall jag ser bilar som är trasiga längst vägen eller bara dumpade skulle jag dva bort dem då
de tar upp plats på servern som kan skapa lagg. De har oavsett inget syfte så länge inte någon står vid bilen men då kommer jag självfallet ej dva den.
Också kunna ta besluten och återjärdena på dom spelarna som inte fattar reglerna eller bryter mot reglerna på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag är noga med att regler ska följas och vill att alla på Unive ska följa reglerna. Jag är ju ganska snabb med att skriva och med alla kommandon så jag tror att jag hade passat i denna arbete faktiskt så jag tror att jag hade varigt bra i det faktiskt det kommer lallare hela tiden och kommer och pratar ooc och då kunna banna dom direkt. jag vill bli servervakt för att det underlättar för trainees, för en själv och för andra så att rpen flyter på bättre ifall det kommer någon lallare eller en "icke medlem" kommer och förstör ett scenario.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att sv banna folk som bryter mot regler och hålla koll på folk som är med i scenarion så att inget gör något regelbrott. Få bort de personer som lallar. Jag har god koll på vilka regler ni har och är alltid redo med antingen /kick eller /svban. Jag är även noga med att klippa ifall det är något större som förtjänar mer än en timmes ban.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att göra denna server till en bättre plats genom att sv banna eller kicka folk som inte sköter sig och bryter mot reglerna. Jag har varit på denna server så pass länge att jag rpar på en hög rp nivå och känner mig redo att bli servervakt.
Jag känner till alla regler så märker väldigt snabbt när folk gör fel. Ifall de gör extremt tydliga fel som bara förstör för folk genom tillexempel grov vdm så är det bäst att man svbannar dem när man väl är på plats. Jag hade gjort mitt bästa för att göra rpn till en högre nivå och då kickat eller bannat de som bröt mot någon regel.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att banna eller kicka folk som kommer fram och lallar och gör regelbrott. Jag vill också bli servervakt för att kunna underlätta scenarion så att rpen flyter på bättre under scenarion.

Jag vill också bli servervakt då jag vet att jag skulle få en bättre upplevelse genom flera olika sätt. Genom att göra det här lilla grov jobbet kan även staff lägga mer tid på utvecklingen utav servern vilket kommer göra i längden att servern blir ännu bättre och då får alla en bättre upplevelse.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag känner till de flesta kommands en servervakt sak kunna som : /svban (spelar id) (anledning), /kick (id) (anledning). /dv (meter) och /revive (Id). Sv ban är som max på en timme men Ifall det är ett grövre regelbrott bör man klippa och visa staff och sen får det bedöma om det ska vara en längre ban eller inte.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, jag har varit bannad några gånger med lärt mig av mina misstag. Många av avstängningarna jag har fått har varit felaktiga banns som jag har kunnat överklaga eller tagit till support ärende för att bli unbannad då det har varit felaktiga banns.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka