Nekad Kent Söderkvist | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zimbabwe

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199022102612/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Zimbabwe#7940

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. Jag heter Kent Söderkvist jag är 36 år gammal och gillar att vara ute på stan. Min barndom var riktigt tuff för att mina föräldrar hade inga pengar vi bodde i en lägenhet men vi hade så mycket hyra att betala så de kunde inte mata mig, tills jag mötte en väldigt snäll person som hjälpte mig med min hälsa så jag kunde må bättre, mina föräldrar var ju överlyckliga men den personen som hittade mig adopterade mig och jag fick lov att lämna mina föräldrar, deras hjärta krossades till bitar och de visste inte vad de skulle göra för jag gjorde så att de fick mer hopp. Mina intressen är allt möjligt jag gillar T.ex. att vara ute på stan och kolla vad folk gör på dagarna och de är alltid snälla mot mig, ett annat intresse är att jobba på typ något ställe där man tjänar ganska mycket pengar så jag kan ge tillbaka pengar till mina föräldrar för de har tagit hand om mig sedan dag 1 och jag tänker ge de pengar oavsett vad. På morgonen brukar jag först gå och duscha sen äter jag frukost, sen klär jag på mig och går ut och kollar lite och jag brukar alltid gå och köpa något att ha till kvällen. Jag har många vänner som respekterar mig och jag respekterar de, jag brukar också gå till de för lite extra stöd med det här om mina föräldrar för ibland är det tufft och då är de vid min sida och jag gillar det väldigt mycket. Sen tar jag min bil och åker en sväng och kollar om jag har några ärenden att göra, sen hänger jag typ bara med mina vänner tills det är sent då åker jag hem och sover.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer först fixa ett jobb där man tjänar mycket pengar och ge till mina föräldrar mycket av de så de förstår att jag älskar de fortfarande. Sen kommer jag köpa hus så jag slipper ha en liten lägenhet för mina vänner säger att jag måste ta tag i mitt liv och köpa hus och jag förstår de till 100% det är bara att jag har inte så mycket ork för all min ork går till jobbet och typ inget annat. Jag vill också bli whitelistad för att den här servern kryllar med folk och det skulle vara så mycket bättre att vara whitelistad så jag kan säga vilket bra jobb jag har till mina vänner och jag lovar att de kommer bli stolta över mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som sagt det kryllar med personer det är alltid någon vid typ varje ställe, det är också kul att se så många vid just ett ställe. Jag vill också spela på den här fivem servern hela tiden och då vill jag bli whitelistad så jag blir mer van med att vara på den här servern

Hur hittade du Unive? Två killar i min klass spelar på denna server och då kollade jag på den här servern och såg att det var så många så jag vill också spela på den här servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har direkt inga mål jag vill bara se folk som tar rollspel till högsta nivån och det är svin kul när de gör illa sig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på Björndalen men det var för få personer så jag bytte
 
Tillbaka
Top