Nekad Kent Söderkvist | Ban överklagan (Hugo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zimbabwe

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022102612/

Ditt Hex-ID: 1061836884

Vad är din discord tagg? Zimbabwe#6969

Vem var det som bannade dig? sunt förnuft

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare, sunt förnuft. ~Shlajfer. Återstår: 4 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag kom i fight med en Securitas vakt för han sa till mig att jag skulle dra härifrån och då sa jag att securitas inte behövs just nu på piren då jävlar blev han arg han måste nog ha adhd eller något för att jag sa bara det och han tog fram tazern och då tazade han mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej jag och en kompis åkte till piren sen så kom Securitas sen sa jag att Securitas inte behövs just nu på piren eftersom det är bara carmeet och att folk vill bara sälja sina bilar sen blev han jävligt arg och tog fram tazern och jag började springa för jag vill inte bli tazad och sen tog han fram batongen och slog mig och då slog jag tillbaka sen blev det fight mellan alla från ingenstans och sunt förnuft är att man inte ska göra oförväntade saker och inte göra saker som man skulle göra i verkligheten men jag skulle lät göra det här i verkligheten och jag förstår bara inte hur jag blev bannad och ni måste förstå att man måste ta till försvar för man kan inte bara låta en Securitas vakt bara slå någon så man måste ta till försvar så snälla unbana mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror att det är en felaktig ban eftersom att jag inte har brytit mot några regler för sunt förnuft förklarade jag vad det var och jag skulle göra det 100% och jag förstår verkligen inte varför jag blev bannad så snälla bara unbana mig mina vänner behöver mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad av att jag förklarade för en kille hur man tog fram sitt id kort och jag hur jag blev unbanad är för att jag sa sanningen exakt som jag gör nu så det är konstigt så ni borde unbana mig eftersom jag inte har brytit mot några regler

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingenting jag va i försvar och jag bröt aldrig någon regel

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej eftersom jag inte har gjort något fel

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka