Dubbelpost Kent Söderkvist | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zimbabwe

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022102612/

Ditt Hex-ID: 11000013f4a5854

Vad är din discord tagg? Zimbabwe#6969

Vem var det som bannade dig? sunt förnuft och powergaming

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming, suntförnuft, lalalre ~grakke Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror för att när jag råkade köra in i en polisbil sen så blev de arg sen så blev jag rädd så jag åkte iväg sen så stod det att jag blev bannad men jag vill bara spela på unive för det är en rolig server och jag vill inte byta för om det fortsätter såhär kommer jag byta någon gång sen kommer jag inte vara lika lycklig så snälla jag kommer skärpa mig snälla unbana mig så kommer jag vara snäll och kanske för jag tror att jag hade handsfängsel på mig men jag visste inte det för jag körde bil så jag tror det är därför men jag kommer kolla nästa gång om jag har det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej jag och en kille som heter pjär och en annan som heter Johan vi åkte runt i våra dyra bilar sen så blev min kompis pjär bil påkörd sen så kom falck och fixa bilen sen så kom polisen och då skulle jag köra iväg för vi fixa bilen så då började polisen bli arg sen så åkte jag iväg för det gör alla men jag hade precis tänkt stanna för mina vänner var åt andra hållet och då försökte jag stanna men sen blev jag bannad en jag lovar att jag kommer skärpa mig och vara snäll så jag ber er unbana mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde nog fel för jag kollade aldrig över båda sidorna innan jag åkte ut mot vägen

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad av att jag förklarade för en kille hur man tog fram sitt id kort och jag hur jag blev unbanad är för att jag sa sanningen exakt som jag gör nu så det är konstigt så ni borde unbana mig eftersom jag inte har brytit mot några regler och sen en gång då en Securitas vakt blev arg och la fram sin tazer och jag blev rädd att bli tazad och han tog fram sin batong och slog mig då blev jag knockad då så såg nog inte staffen som bannade mig allt som hände eftersom i början sa jag bara att ingen Securitas vakt behövdes för tillfället för det bara är carmeet och folk vill sälja sina bilar och allt var lugnt sen blev han arg och försökte taza mig sen blev jag rädd och sprang sen slog han mig med batong och sen blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte köra ut och kolla på båda sidorna och vänta tills jag kan åka ut

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte köra direkt utan kolla på båda sidorna

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, skriv bara om din ban överklagan fast gör 1 istället för 2. Mvh BotMelwin

Tjenare, skriv bara om din ban överklagan fast gör 1 istället för 2. Mvh BotMelwin
hej jag gjorde en sen var det en kille som skrev att jag inte skrev min hex id så jag trodde att han hade nekat den

Tillbaka