Accepterad Kent Larsson | Ban överklagan [Alboo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmatooo_

Icke Medlem
Meddelanden
275
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118895549/

Ditt Hex-ID: 1100001450f49bd

Vad är din discord tagg? CODEX_Ahmad#7106

Vem var det som bannade dig? ~Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Slåss lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag tror att staffs valde mig pga att dom bara såg när jag slog den killen så staffsen trodde nog att bara jag gjorde fel. Kan också vara att dom inte såg hur det hela började.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så det började med att en kille bråkade med en annan kille. Jag frågade om allt var okej och då började den ena killen kalla mig för hora osv. Vi går ut ur bilfirman och jag pratar med killen i bilen. Sedan kommer han som kallat mig för dåliga ord och säger "kom slå mig om du är man" och då vände jag mig mot han och sa "är du säker?" och han sa ja så jag knuffa honom och då slog han mig och kalla mig för tönt och då när jag ställde mig upp sa han försök igen och då slog jag honom så han blev knockad sedan kom bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är en felaktig ban med tanke på att det var aldrig jag som startade eller gjorde mest fel. Staffsen kan nog också ansett det jag gjort för RDM men då har dom inte sett hela början. Varför det just är en felaktig ban är eftersom jag egentligen inte gjorde något fel och jag bröt inte mot någon regel heller.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, aldrig blivit bannad här tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat gjort något annorlunda och det hade isåfall varit att antingen ignorera killen eller säga till ordningsvakter som var där på plats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig och inte lalla runt och till nästa gång kan jag försöka och kontrollera min ilska.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka