Inaktuell Kent karlsson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

WILLE#1495

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198846397982/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? WILLE#1495

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille vid namnet Kent Karlsson min karaktär är född året 2000 vilket gör att han e 20 år gammal. Kent en kille som har haft en bra uppväxt uppe i Norrland hans föräldrar tjänade bra. På grund av det så har Kent haft en fin uppväxt hans föräldrar jobbade som polis och Bilmekaniker när Kent var små . Så det göra att Kent vill gå i pappas fotspår och bli bilmekaniker. Kent har stora intressen inom bilar men mest inom tyska sportbilar men även inom amerikanska muskelbilar. Kent är en kille som är snäll och trevlig mot alla han möter och vill alla väll. Han vill att alla i sin omgivning väll och att dom ska må bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med att hjälpa till i staden och vara med och utveckla servern till en bättre ställe för alla medborgare och medlemmar på servern. Men även att ha tillgång till mer jobb så det inte blir så tråkigt i längden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker dels att det e den bästa servern jag har hittat och jag har testat runt bland annat både svenska och engelska servera. Men även för att så många är inne samtidigt och man kan ha kull med alla personer och script som finns. Men tycker även att det e ett bra coumunity

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom lite olika streamers på som rekommenderade den och jag vart sugen på att testa den för jag har hört mycket bra om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett bra och seriöst RP inne på servern och att det som sker ska vara så realistiskt som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet som jag har just nu med minna gubbe är att han ska börja jobba inom bilar och köpa sin drömbil men kanske senare i livet börja med något av dom blåljus jobb som finns eftersom han familj och släktingar som har jobbat inom det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar just nu bara på unive för jag har som roligast här.

Tillbaka