Nekad Kent karlsson | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WILLE#1495

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198846397982/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer sammeli

Vad är ditt discord namn? WILLE#1495

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille från en liten by uppe i Norrland vid namn Kent Karlsson är 21 år gammal. Kent växte upp i en familj med mamma, pappa och en lille bror. Hans mamma jobbade som sjukvårdare igenom hela livet, hans far jobbade som polis chef som ung men vid 30 års ålder vart han skjuten efter ett bankrån. Hans bror jobbar inom merkonomen. Eftersom hans far var en viktigt person för Kent när han växte upp och han såg alltid upp till honom som barn ville Kent bli polis. Så nu när Kent flyttat till stor stan så vill han göra sin pappa stolt genom att även han börja jobba inom polisen. Kent gillar bilar och vara ute i naturen. Kent är en person som är väldigt snäll person som vill alla det bästa han ger alltid alla den chansen dom behöver sig han vill alla lika å tycker inte att någon ska bli illa behandlad. Kent är väldigt bra på att bemöta personer eftersom att han i en tidigare stad jobbat som taxi chaufför då han måste bemöta kunderna. Kent vill ha sina saker väldigt exakt efter som han är perfektionist det kan vara en dålig egenskap med Kent.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill be medlem på unive för att jag vill bli polis och jag tror att jag kan göra detta till en roligare plats och för hit min rp för att få servern så bra som möjligt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker dels att det e den bästa servern jag har hittat och jag har testat runt bland annat både svenska och engelska servera. Men även för att så många är inne samtidigt och man kan ha kull med alla personer och script som finns. Men tycker även att det e ett bra coumunity

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom lite olika streamers på som rekommenderade den och jag vart sugen på att testa den för jag har hört mycket bra om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet jag har med mitt rollspel är att bli polis och bli högre uppsätt inom polisen som sedan köper sitt drömhus och drömbilar och bor i utlandet med sin fru och bara lever livet

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära känna personer och bidra med en bättre rp nivå

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar just nu bara på unive för jag har som roligast här

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har nekats Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka